sosilol

Alla inlägg under augusti 2011

Av sosilol - 31 augusti 2011 07:33

Hej allihopa!!


Ledsen att jag inte kunnat blogga det är inte att jag inte har haft tid utan att jag håller på att fixa lite annat på bloggen men snart börjar det riktiga bloggandet 


Men i alla fall så ska jag berätta varför min blogg heter Sosilol, det är lite olika anledningar till olika delar av ordet:

  • LOL kommer i från min No lärare som tror hon är så himla ungdomlig genom at använda ord som lol. Jag har fått hennes röst när hon hon säger lol på hjärnan:-(
  • LOL kommer också i från att jag hoppas att bloggen ska vara rolig att läsa:-)
  • SOS kommer från att mitt namn börjar på S och S på rövarspråket är Sos.
  • I kommer från igenting...

Sedan fanns det inte så många namn så därför fick det bli Sosilol. Jag kom också på att det betyder sil på rövarspråket 


Nu ska jag till skolan:-) Sedan efter det vidare till stallet:-)


// Lilla jag   

Av sosilol - 29 augusti 2011 15:11

Hej!!

Jag håller på att fixa en ny header och har en jag gillar men min pappa ska hjälpa mig att få hit den 

Senare kommer åxå lite mer om mig och varför bloggen heter Sosilol, mycket märkligt namn faktiskt:-)


Ha en bra dag!!     

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards