sosilol

Alla inlägg under februari 2012

Av sosilol - 29 februari 2012 20:19

Hejsan!


Här är treg ord som jag gillar väldigt mycket   

Tjoba

Tjoflöjt

Tjobräää (shoo bre, för er som heldre skriver så)

    

   

Av sosilol - 29 februari 2012 20:08

Tjoflöjt!


idag så kom vi till stallet vid elva.

Då gjorde vi alla "grejerna" och åt sedan lunch.

Vid tolv tog vi in och gjorde i ordning dem. Sedan så red vi ut i en halvtimme. På en raksträcka hade det smält helt så det gick att galoppera!:D

Sedan så red jag lite i ridhuset och det gick bra men sedan så skulle några som skulle hoppa senare komma och ta några bommar från ridhuset och då gick det inte att rida där då Dick redan är lite rädd för läktaren så jag skritta några varv där ute tills dem var klara och då gick jag in igen.

Där inne så gick det bra igen! Dick är en otroligt trevlig häst att rida!<333

    

Av sosilol - 29 februari 2012 17:57

Heej!


Nu har min mobil kommit tillbaka från lagningen!

Är överlycklig för jag har kanske fått massa sms som jag inte sett :O Inte bra!!!

Hoppas bara den funkar!


    

Av sosilol - 29 februari 2012 10:23

Hejhopp!


1. Jag är suuuuper höjdrädd!!

2. Jag hade väldigt mörkt hår då jag var liten, men nu är jag blond.

3. Jag har aldrig ätit sushi, men det låter inte så gott med rå fisk. (jag hatar all fisk. Levande, stekt, att äta)

 

Av sosilol - 29 februari 2012 09:55

Tjenare!


Blev aldrig riktigt nöjd med den förra så jag gjorde en ny ny;)

Gjorde också en ny presentationsbild:

  

    

Av sosilol - 29 februari 2012 09:15

Tjoo!


Nu är den nya omröstningen uppe så det är bara att rösta! 


Vad har ni gjort på sportlovet?
Åkt skidor
Varit hos släktingar
På läger
Gått på fritids
Slappat
Med vänner
Åkt utomlands

 

Av sosilol - 29 februari 2012 09:00

Hejsan!


Här har vi resultatet:

Vad är godast?=)


Hamburgare    33.3 %
Chickennuggets    0 %
Fiskburgare    16.7 %
Kycklingburgare    33.3 %
Usch! Allt detta är ju äckligt!    16.7 %

 

Av sosilol - 29 februari 2012 08:51

Den är asbra+att dom bara spelar på EN gitarr

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards