sosilol

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av sosilol - 3 februari 2012 18:45

Heejsan!


Nu är jag troligtvis hemma hos Sandra (detta är tidsintsällt) och jag ville bara varna för dålig uppdatering nu när jag e borta!

    

Av sosilol - 3 februari 2012 07:32

Hejsan!!


Nu är det bara en halv skoldag, med svenska, slöjd och franska, sedan är det helg!:D

Efter skolan så skrev jag ju igår att jag skulle hem till Sandra men nu funderar jag på att åka direkt til stalet och koomma till S efter ridningen. För att det komer vara så jobbigt för mig att åka iväg från allt roligt hemma hos henne så då är det bättre att jag inte ens var med alls... men såklart ska jag till henne efter ridningen!

Och idag vill jag helst rida Especial eller Sinpan, men Sinpan är jag förstor för så jag vill ha Especial idag!

    

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards