sosilol

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av sosilol - 24 februari 2012 10:00

   Hejsan!!

Sigrid Hissar:

Hiss till solglasögon, det är bra att ha ett par då solen bländar! haha


Sigrid Dissar:

sprickor på skärmar;((



 


Av sosilol - 24 februari 2012 07:39

Tjoooo!


Tänkte köra på lite olika kategorier här på bloggen! Får se hur det går...  

Nu finns iaf dem här katigorierna:

Allmänt

Skola

Stall

Hiss&Diss

Omröstningsresultat

Musik

  

Av sosilol - 24 februari 2012 06:52

TjaTja!


Igår så var det en händelserik dag!

Först så föddes det en liten prinsessa:)

Sedan så gick jag till skolan... haha, stor händelse, jag vet!!!

Men vi hade matte, bild, lunch, teknik, no & so som vanligt.

Efter skolan så åkte jag med vrldens trängsta buss till stallet, det gick i 1 km i timmen:(

Men väl i stallet så fick jag reda på att stackars GP hade fått kolik så efter en timme kom vetrinären och gav honom lite olika mediciner genom en slang i näsan. På slutet verkade han må bättre.

Sedan så var det privtarmöte för alla privatare+medryttare, så det var jag på sedan åkte jag hem.

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards