sosilol

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av sosilol - 13 februari 2012 13:45

Hejsan!!


Här är resultatet:

Vilket godis är godast?

Choklad                 50%

Surt                       16,7%

Lakrits                   8,3%

Géle                      16,7%

Gillar inte godis-.-  8,3%

kärlek till godis!

 

Av sosilol - 13 februari 2012 12:00

..om att bli dagens blogg hos Michelle!  http://michelleblevnamnet.blogg.se/  

 


Av sosilol - 13 februari 2012 10:00

Sigrid hissar:

Ett stort hiss till solen!  

Allt blir så lättare om det är ljust, soligt och varmt istället för mörkt och kallt!


Sigrid dissar:

 

Diss till döda rävar för att göra mössor!!

Fast så tycker jag själv att dom är väldigt snygga! Det är inget fel att ha en sån men att döda stackars rävar, det är det som är felet!


 

 
Av sosilol - 13 februari 2012 08:19

Tjooo brää! (kärlek till det ordet asså)


Idag är det sovmorgon för min del! 

Skoldagen börjar sedan med SO och efter det 40 minuter engelska. Idag på engelskan ska vi börja med ett projekt. Jag och Sandra ska jobba med Word of Warcraft, INTE vi som valde!

Sedan har vi lunch och idrott. Sedan slutar vi med matte.

Efter skolan så hämtar mamma mig och så åker vi och fixar mina glasögon. Efter det skjussar hon mig till stallet 

vill rida Candy idag, då ska han få igen... hehe!

Efter ridningen är det scouter som vanligt!

super cool bild, tagen av Emma!

   ,

Av sosilol - 13 februari 2012 08:05

Hejsan!


Igrå var jag som sagt och jobbade i stallet i går men vi var klara vid tre så då åkte jag hem:)

Här hemma så slappade jag mest tills jag tog tag i läxorna och satte mig och började skriva på en text om Oscar I... lite halv kul.

Sedan kom pappa och tränade inför provet på tisdag och det ska nog gå bra! (alltså på provet)

och så var det ju min tur att fixa fram lite föda åt familjen. Jag gjorde typ tzatsikris (stavning??) och kött. Till efterrätt blev det mangosorbet.

vet att jag redan visat den men e han inte så söt?!  

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards