sosilol

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av sosilol - 2 februari 2012 20:47

Heej!


Imorgon efter skolan så går jag,Wilma och Anna hem till Sandra (med sandra såklart) och sedan så är vi där ett tag. Sedan då jag har ridning så åker jag dit sedan kommer jag tillbaka till Sandra efter ridningen.

Vi kommer kolla på film, äta godis och ha det allmänt super najsi!  

   

Av sosilol - 2 februari 2012 20:05

Heej!!


Idag på matten så pep det hela tiden från någon larmgrej! Väldigt irriterande faktikst och det pågick hela lektionen. 

Och då bilden så fanns det typ inget vanligt limpistollim utan bara färgat limpistollim som typ inte äns blev avrmt och som torkade efter serriöst tre sekunder! Också lite irriterande men vi blev iaf klara med vårat "Aqua race" ett äventyrsbad som ser ut som en bläckfisk:P

   

Av sosilol - 2 februari 2012 18:04

Hej!!


Det blev inge stall idag utan Sandra åkte hem till mig istället:P Vi gjorde smycken som ni får bilder på senare!

Vi spelade också lite spel och åt mellis.

Nu ska jag göra något med brorsan sedan äta. Blogar era sen<33

Tagen för etteller två år sedan


/Sigrid    

Av sosilol - 2 februari 2012 12:15

Hej!


Här är resultatet från omröstningen:


Har du nationella prov i år?

 

Japp, för första gången                                          0%

Nej och det är riktigt skönt!                                   10%

Ja och jag har haft det förut                                   50%

Vad är det?                                                  
           20%

Har aldrig haft det och kommer inta ha det i år iaf  20%


/Sigrid  

Av sosilol - 2 februari 2012 12:01

Heej!!  


Sitter i datasalen med Wilma, Anna och Sandra och vi e helt ensamma! <333 Så lugnt!

Nu har vi snart fysik sedan biologi och då ska vi jobba vidare med krita. Sedan har vi SO och då ska Anna och Sandra redovisa om typ nyheter. Det är två nya personer varje vacka.

Sedan så skjussar mamma oss till stallet:)

 

/Sigrid  

Av sosilol - 2 februari 2012 08:34

Hejhopp!


Idag är det sovmorgon och det är ju alltid skönt! Fast sedan är det enlite seg dag...

Vi har lång matte sedan bild:D Då ska jag, Sandra och Julia ska göra klart vår "nytänkande byggnad"

Efter det har vi lunch sedan fysik sedan biologi. Sist så har vi SO.

Sedan hämtar mamma upp oss och skjussar oss till stallet.

Där har Sandra ridnig, undrar vem hon får rida..??

Sandra och Jompa på karlshem:)


/Sigrid    

Av sosilol - 2 februari 2012 08:11

Hej!


1. Är du singel? - jupp
2. Bästa killkompis (bara EN) - Ingen aning!
3. Bästa tjejkompis (bara EN) - Sandra
4. Röker du? - nej!
5. Fullständigt namn - Sigrid Amanda:P
6. Födelsedag -  7 mars                                            
                                                  
                              
7. Är du helsvensk? - Japp
8. Om inte - Typ tysk för min mammas efternamn e tyskt:P
9. Vem ringde dig senast? Pappa
10. Vem smsade dig senast? Estelle
11. Vem kramade du senast? - Mamma
12. Vem pussade du senast? -  mamma
13. Roligaste personen du vet - Höhö det e många det..:)
14. En snygg kille - många
15. En snygg tjej - Det finns många där oxå...
16. Vem träffade du senast & vart någonstans? - Min mamma, i köket
17. Ögonfärg - Blå/grön
18. Vem såg du senast? - Min bror
19. Har du någonsin förlorat en vän? - neop
20. Vad åt du senast? - macka
21. Vad drack du senast? - juice
22. En vacker person - Sandra
23. En snäll person -  Sandra, Ellen, Estelle, Elli, alla i klassen och så många fler<33
24. En gullig person - Gabi
25. En jobbig person - en viss person men det kan jag ju inte skriva!
26. En konstig person - ...
27. En med magrutor - mmm..
28. När skrattade du senast och varför? Med Estelle, Ellen, Elli och Sosso för vi sa massa roligt!
29. När grät du senast och varför? - Mins ej
30. Vill du ha ditt ex tillbaka? -  Nee
31. En du saknar -  Gamla klassen
32. Ditt humör just nu- Bra! Så skönt med sovmorgon
33. Hur många vänner har du på facebook? -  190
34. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? - Orkar inte!
35. Har du skilda föräldrar? Nej
36. Hur många syskon har du? 2
37. Din favoritfärg - Rosa och ljusgrön
38. Nån du vill träffa - Någon jätte duktig ryttare!
39. Äckligaste du vet - Blod, fisk, slemmiga saker och spyor-.-
40. Godaste godiset - Choklad!!
41. Godaste läsken - Gillar inte läsk men fanta exotic är okej
42. Har du någonsin brutit mot lagen? aaaa det har väll hänt
43. Är du kär just nu? japp
 
/Sigrid  

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards