sosilol

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av sosilol - 9 februari 2012 20:01

hejsan!!


Först så vill jag säga att det var många som var med och det var kul:D

men nu har jag lottat ut en vinnare!

Vinnaren är.....

JONNA!

Känner henne inte men hon är säkert en trevlig tjej:P

Klicka på namnet för att komma till hennes blogg!

Grattis förresten!

       

härlig bild tagen från hennes blogg:)

 

Av sosilol - 9 februari 2012 19:55

Tjoooo brää!


Skolan var okej idag. inte så mycket att skriva om!

Efter skolan tog jag och Sandra bussen till stallet och där så gick vi på vår najsiga toa och sedan bytte vi om!

Sedan så ledde vi lite i första gruppen. Viggos stigbygel var trasig och då vi skulle få in den nya fick vi seriösa problemXD

Men sedan så gick jag och Sandra in till stallet och gjorde i ordning Candy medans Ellen stannade kvar i ridhuset och ledde, som den hjätlinnan hon är.

Sandra red iaf Candy efter en  del traglande med hans sadel som inte ville ligga rätt! Det såg bra ut för henne och efter att hon ridit klar så åkte vi hem.

Här hemma så har jag gjort lätit mat och kollat på lilla aktuelt.

 


Av sosilol - 9 februari 2012 08:24

Hejsan!


Idag är det sovmomorgon till halv tio! Lika skön som vanligt!

Sedan börjar vi med matte som jag faktiskt tycker är kul... inte själva boken men vår lärare gör roliga grejer på tavlan! Fast ibland är dem helt obegripliga!!!

Sedan har vi bild och då ska jag, julia och Sandra presentera våran Aqua race.

Efter bilden är det lunch och där efter fysik och no. Sist så har vi SO.

Där efter så åker ajg och sandra till stallet.. har hört rykten om att det blir sitsträning...:/

mitt och sandras verk:) våra små djur:D

 

Av sosilol - 9 februari 2012 08:09

Hejsan!!


Skrev igår ett inlägg om min och mammas vistelse i centrum men nu var det borta! 

Menmen jag skriver det igen:)


Mamma hämtade mig efter skolan och då så åkte vi till centrum.

Först så fikade vi sedan så gick vi i alla möjliga affärer. Jag kom hem med en ny skjorta, lite underkläder, strumpor och en keps till sommaren.

Vi bestälde också sommarkläder. Det blev en blus, några byxor och en klänning.


   

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards