sosilol

Alla inlägg under december 2011

Av sosilol - 31 december 2011 17:05

Hej på er!


Idag har jag på morgonen bloggat och gjort massa tidsinställda till nästa vecka då jag är borta. Det kommer ca 2 inlägg om dagen ändå:D

Sedan har jag städat ett badrum, städat hos TinTin (har skutit upp det hela tiden men nu blev det av) och gjort blomkålsgrateng till lunch. På eftermiddagen har jag gått till affären ochköpt godis till ikväll och fixat aktiviteter till ikväll.

Nu ska jag göra några tidsinställda till nästa vecka sedan så kommer gästerna snart.

Har ni några idéer på tidsinställda??:)

nu har han rent och fint:))


    

Av sosilol - 31 december 2011 09:34

Hej!


Idag ska vi ha nyårs firande med några vänner hos oss.

Nu på morgonen så ska jag hjälpa till att laga all mat. Vi ska bjuda på porter stek med potatisstomp (typ potatismos) till efterrät så blir det någonting som liknar glass typ:)

Hoppas ni får en bra sista dag!

 

Av sosilol - 31 december 2011 09:23

Hejsan!!


Idag är det sista dagen 2011 och sorry för att det inte blev något inlägg igår på kvällen, fick mycket annat att göra.

Jag tycker 2011 har varit ett bra år!! Nu tänkte jag skriva om allt roligt som hänt under 2011:

  • Jag skaffade TinTin i januari
  • Min födelsedag i mars
  • I april åkte hela familjen en vecka till Italien
  • Under hela våren fick jag rida Especial varje dag då han skulle sättas igång:D
  • Skolavslutning och sommarlov!
  • Karlshem
  • Stalljobb vecka
  • Skåne och på landet med familjen
  • Scoutläger
  • Ny klassen <3
  • Jag börjar på hoppning på måndagar
  • Hajker med scouterna
  • Stallet
  • Jullov
  • Julfirande

Det var höjdpunkterna under 2011:D Tänkte skrive mer om varje sak i nästa vecka.

 

Av sosilol - 30 december 2011 18:59

Hejsan alla människor!Nu sitter jag i bilen påväg hem från Uppsala. Har haft det jätte bra! Vi fick först en runt visning i huset för senast vi var där så var jag typ fem år... Iaf dom har två as snälla killar som är 13 och 15. Efter rundvandringen så var det lunch och vi fick laxpaj. Till efterrätt fick vi glass i hemgjorda rånskålar. Sedan så slappade vi i soffan och typ snackade sedan gick vi till ett museum fem minuter bort. Väl hemma igen så spelade vi lite. Dom spelar trumpet och kontrabas och brorsan min trombon. Jag fick låna en trumpet för jag har faktiskt gått lektioner i fem år. Det gick förvånansvärt bra för att inte spelat på ett tag. Skriver mer om spelningen sen.Sedan var det lite godis och snack i soffan./Sigrid

Av sosilol - 30 december 2011 16:45

Hejsan!!


Idag fick jag äntligen Spotify att funka på mobilen!!

Är as glad för då kan jag lyssna på bra musik när jag vill!  

Just nu lyssnar jag på True Colors av Amanda Fondell.

 

Av sosilol - 30 december 2011 15:00

Hejsan!!


Känner att jag blivit beroende av att lyssna på Amanda Fondell's nya album All This Way!!!

Mina favoriter är All This Way och Made of!! Dom är as bra tycker jag! 

 

 

Av sosilol - 30 december 2011 13:00

Haj på daj!


Nu är jag framme i uppsala! Nu ska vi snart gåin till våra vänner.

Det var bra på IKEA vi fikade och kollade på sängar och hyllor.

Såklart gick jag också på barnavdelninge, haha XD

Hoppas ni haft n bra dag hitills! 

 

   

Av sosilol - 30 december 2011 11:15

Halu!


I går innan jag åkte från Sandra så satt vi och redigarede/gjorde collage på picnik.

Vi gjorde ett collage med bilder från karlshem och ett med bilder på våra husdjur.

Har tyvär bara det med bilder på husdjuren att visa för den andra har Sandra på sin dator.

Där har vi den, visst e dom söta <3


 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards