sosilol

Alla inlägg under december 2011

Av sosilol - 27 december 2011 10:09

Hejsan!!


Nu har jag fixat lite nytt med texten!

Hoppas ni gillar det!

Jag har också gjort en ny signatur!



 

 
Av sosilol - 27 december 2011 09:41

Heej!


Igår var jag (som jag sagt 1000 gånger) hos våra kusiner!

Vi öppnade först paketen och jag fick en sorts kudde:) se bilden

Sedan åt vi kvällsmat och det blev en as god gryta! med morötter, kött och champinjoner.

Sedan så kollade vi på film och efter det så spelade vi spel! När det var klart åkte vi hem.

Där emma så åt ag lite sedan så gjorde jag mig iordning och la mig och läste en bok jag fick av mamma, hungerspelen.

 

Av sosilol - 27 december 2011 09:37

Hejsan!!


Kom ihåg att rösta i omröstningen för snart så kommer det ut en ny!!

Nu är iaf frågan: Vilken gröt är godast??=)

Så rösta nu!

 

Av sosilol - 26 december 2011 16:08

Hejsan!  


Vet att jag redan har skribit om et "bra klädesplagg" idag men nu kommer ett till!

DEn här gången om min älskade mössa! jag har den på mig så fort jag är utomhus!

Den är både skön, varm och snygg 

Jag fick den av mamma i höstas, den är från H&M, och älskar den!

Stor tumme upp till den också! 

Av sosilol - 26 december 2011 16:01

hejdå!!


Nu ska jag på julmiddag hos våra kusiner!

De är en tej som är ett år älldre en mig (13år)

en till tjej som är 15 (?) och en kille som är 8år.

Antar att det blir sent så då lär det inte komma något mer från mig iadg;((


Pingu!!! han är as skön!<3

 

Av sosilol - 26 december 2011 15:05

Hejsan!!


...jag aldrig börjat rida!

Då skulle mitt liv sett ganska så annorlunda ut!

Jag kanske skulle varit as duktig på dans och gått på dans 24/7. Jag gick ju på dans innan det krockade med ridningen. Tänk om jag vore dans proffs!

Jag skulle kanske varit gymnast. För det gick jag också på tidigare.

eller så skulle jag gått på något helt annat!

Men nu är det ju så att jag började rida!! och det är jag ju väldigt glad för!

fast om jag ska börja på någonting annat så skulle det vara innebandy eller friidroot:)

Blev ganska nöjd då jag hittade alla sporter!!

 

Av sosilol - 26 december 2011 14:47

Heej!


En tumme upp går till min rosa Nike tröja.

Den är super skön, varm och hyfsat snygg. Lite stor men det gör den bara ännu skönare.

Jag köpte den för halva rea priset (de vill säga 75%) så jag köpte den lite på vinst och förlust och det blev en riktig vinst!

Älskar den tröjan!

bästa bilden jag har på den:(( Men man anar hur den ser ut.

Den är som en vanlig tjocktröja med huva!

      

Av sosilol - 26 december 2011 14:33


Hejsan!!


Nu är jag hemma efter julkonserten i kyrkan..

Först skulle vi köa för att komma in i tio min sedan skulle vi sitta där och vänta i en halv timme sedan började det och häll på 1,5 timmar. Lite segt men det var bra musik.

Sedan åkte vi via gateu på hem vgen och fikade sedan ville mamma att vi skulle å på promenad til vattnet så då gjorde vi det sedan gick resten hem medans jag och pappa gick och handlade och tog bilen hem.

Nu ska jag chilla sedan ikväll ska vi till kusinerna! Det blir kul!

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards