sosilol

Alla inlägg den 20 december 2011

6n1

Av sosilol - 20 december 2011 19:19

Heej!


Vill bara skriva tt jag ÄLSKAR min klass! 

Ni är bara bäst!

 

 

Av sosilol - 20 december 2011 19:01

Haloj i stugan!


Nu har jag jullov!

Idag har varit en ganska speciell dag, som jag skrev lite om så gjorde vi lite random saker idag.

Menmen idag vid två hade vi julmys med klassen först så fikade medans ena mentorn läste en text om julmat efter det läste vi (klassen) upp tomten (dikt). Sist men inte minst var det juklappsöppning! Jag fick ett jätte fint diadem av Wilma <3 Själv gav jag present till carro!

Sedan gick vi till tibble och hade avslutning (=sånger) sedan fick jag och sandra skjuss av pappa:)

Idag slutade vi halv fem!! (För er som inte redan förstått det)


Bilden tog jag igår:)

 

Av sosilol - 20 december 2011 11:36

Heej!!


Nu sitter jag i datasalen med Sandra och massa minecraftnördar...

Idag har vi haft matte och då körde vi sänka skepp  Sedan var det NO och då gjorde vi marsipan grisar! Idag var sista gången med vår No lärare för i vår så slutar hon:(

Nu har vi snart svenska sedan en as lång SO lektion, snaark!

    

Av sosilol - 20 december 2011 07:38

Hejsan!!!


Idag slutar skolan!!! Wohoooo!  Visserligen slutar vi halv fem:( Men själva skolan slutar vid två sedan har vi "julmys" med julklkappsbyte med mentorerna. Sedan går vi till tibble och har julavslutning:)

Annars har vi vanlig dag idag...

    


Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards