sosilol

Alla inlägg den 29 december 2011

Av sosilol - 29 december 2011 21:25

Hejhopp!!


Som rubriken säger så är middagen nu avklarad och jag ska hjälpa mamma med lite grejer på datorn.

Ville ara skriva att jag lever och att jag skriver mer imorn!

Bild på ankor tagen i måndags:)

 

Av sosilol - 29 december 2011 19:34

Hejsan!


Då jag kom ham låg deta på mitt skrivbord:) Det var två grejer från mamma.

Söt nyckel ring från kippling:))

  

Hörlurar. jag kan bara ha sånna hörlurar och jag har gjort sönder ett par och tappat bort ett par. Men nu har jag fått ett nytt par:)


Tack mammi! 

    

Av sosilol - 29 december 2011 19:17

Hejsan!


Sorry för två korta och lite konstiga inlägg. Tyvär blir inläggen så där mosade när man gör från mobilen. Man kan inte heller ha bilder och smiliesar.

Men nu har jag iaf varit hemma ett tag och gjort allt det där ni läste om i förra inlägget. Jag har också hunnit baka en kladdkaka.

Nu ska jag städa själva buren och sedan ska jag äta och hjälpa mamma med en grej på datorn, mamma är inget dator proffs precis...:(

Bild tagen idag!


    

Av sosilol - 29 december 2011 17:11

Hejsan! Sorry för att uppdateringen inte är på topp.. Nu är jag iaf hos Elli. Vi har gjort typ allt mellan himmel och jord. Vi har ätit, spelat dator, kollat bilder, lek kurragömma, lekt typ gömma nyckeln, spelat på mobilerna, fottat mm:)Snart ska jag hem och då har jag mkt att göra så uppdateringen kommer inte vara bäst ..Jag ska sy märken på scoutskjortan, städa vid TinTin, ta bort julgrejer och sedan synka mobilen.Kanske hinner jag blogga också:)) /Sigrid

Av sosilol - 29 december 2011 09:15

Heej! Nu är jag hemma hos Sandra (och bloggar därför från mobilen) fortfarande för jag har nämligen sovit över här:) Igår så spelade vi sims, såg på sällskaps resan 2 och lite annat. Sen åt vi tacos och efter det kollade vi på film. Vi såg into the wild och den var lite speciell men ändå helt okay. Sedan gick vi upp och gjorde i ordning oss. När vi flummat ett tag så gick vi och la oss. Nu ska vi snart äta och sedan hämtar pappa mig kvart i elva och skjussar mig till Elli:)Som ni kanske förstår så kommer jag inte blogga så mkt:(( /Sigrid

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards