sosilol

Alla inlägg den 15 december 2011

Av sosilol - 15 december 2011 20:36

Hej!!

Mammas fina (och goda) landgångar som vi fick till kvällsmat idag=)

Najs!

    

Av sosilol - 15 december 2011 19:42

Hej!!

 

Kom ett litet luddigt inlägg iadg vid lunch... hehe.

Men usch vad lunchen var äcklig!! Gud och det kallar dom nobellunch! 

Efter lunch var vi på tekniken och gick igenom uppfinningar och sedan såg vi på en film och svarade på frågor.

Där vid filmen hade vi världens skrikigatse vikarie, hon skrek inte ögt utan hennes röst lät som och skrek...

Sedan gick iaf  jag och Sandra till Centrum och köpte presenter till julklappsbytet vi ska ha i skolan, jag gillar att en skrev samalikorv på sin önskelista!=/

Sedan åt vi mellis och tog bussen til stallet och där typ gjorde vi ingentiing i typ 1,5 timmar sedan kom Ellen och Estelle och då blev det mer "fart" på oss.

Sandra red Sinpan och jag tyckte det såg bra ut!!

Nu är jag hemma och har ätit kvällsmat!

 

Av sosilol - 15 december 2011 12:40

Heej!!Nu sitter jag och Sandra i trapphuset vid tekniken och har nyss fått jätte äckliga piroger som såg ut som fiskpinnar med köttgöra i:/Inte najs!!Vi har hitills haft lite literatur snack och sedan har vi haft expriment.En film kommer senare.Nu ska vi i alla fall ha teknik sedan slutar vi somsagt vid ett")Uppdaterar senare.. <3

Av sosilol - 15 december 2011 09:30

Hejsan!!


Vet att jag redan gjort ett sådant inlägg men nu är det lite nya bloggar med=)


Ponnyprinzarna.se Hästblogg (bra!!)

Elmaz.bloggplatsen.se Hästblogg, två kompisar från karlshem

Fotochey.bloggplatsen.se Sandras blogg, om hennes liv och fotto

Alexandramartinell.blogspot.com stalltjej, inte bara hästar

Michelleblevnamnet.blogg.se paralellklasskompis

Stallmupparna.bloggplatsen.se Ellinors hästblogg

Tjejmusikarna.bloggplatsen.se Ellinor och Annas blogg, paralellklasskompisar

Annispyttipannis.bloggplatsen.se Anna i min klass nystartade blogg


Japp det är vad jag läsaer varje dag!!

 


Av sosilol - 15 december 2011 07:02

Hejsan!!


Sleepin lärde jag mig i veckan, då vi jobbade med att designa skolor, det betyder sovmorgon.

Och idag blir det ingen sovmorgon=(  V har som sagt nobeldag idag och då börjar vi 8.30 istället för 9.30 men vi får sluta 13.10 istället för 15.10  

Jag vet inte så mycketom vad vi kommer att göra idag mer än att exprimentera och kolla på film och Alfred Nobel, så det får visa sig...

När vi slutar så åker jag och Sandra till stallet för hon har ridning.

Hoppas dom gör något roligt och att sandra rider någon hon gillar!!

Stallkatten Mjau!

      

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards