sosilol

Alla inlägg den 27 december 2011

Av sosilol - 27 december 2011 19:09

Heej!!Nu är vi hemma hos några vänner efter lite shopping. Nu ligger vi här och lyssnar på musik. Idag köpte jag ett par jeans och ett par vantar. Vi fikade också:)))Här har vi ätit gott kött med potatis.Hoppas ni har det bra! /Sigrid

Av sosilol - 27 december 2011 13:27

Hejsan!!


Nu har jag städat det sista på rummet, städat hos TinTin, putsat ett par skor och hand tvättat min A&F tröja:)

Nu sitter jag och jobbar med att designa en egen kalender! Det är as kul!

 

 

Av sosilol - 27 december 2011 10:19

Hejhopp!!


Idag ska jag röja det sista på rummet sedan åker jag och hela min familj till sollentuna centrum och går på mellan dags rea! Varför till just sollentuna centrum?? Jo för sedan ska vi till några kompisar som bor i Sollentuna! Så då passar det bra att vi redan är där.

Jag har tänkt att köpa lite grejer till mig, typ kläder och sånt. Sedan ska jag köpa julpynt till nästa år.

Om jag hittar några fina och billiga grejer så ska jag nog köpa och "lägga på lager" så jag kan ha som presenter mm:)

Hoppas ni får en bra dag!



 

Av sosilol - 27 december 2011 10:19

Hejhopp!!


Idag ska jag röja det sista på rummet sedan åker jag och hela min familj till sollentuna centrum och går på mellan dags rea! Varför till just sollentuna centrum?? Jo för sedan ska vi till några kompisar som bor i Sollentuna! Så då passar det bra att vi redan är där.

Jag har tänkt att köpa lite grejer till mig, typ kläder och sånt. Sedan ska jag köpa julpynt till nästa år.

Om jag hittar några fina och billiga grejer så ska jag nog köpa och "lägga på lager" så jag kan ha som presenter mm:)

Hoppas ni får en bra dag!



 

Av sosilol - 27 december 2011 10:09

Hejsan!!


Nu har jag fixat lite nytt med texten!

Hoppas ni gillar det!

Jag har också gjort en ny signatur!



 

 
Av sosilol - 27 december 2011 09:41

Heej!


Igår var jag (som jag sagt 1000 gånger) hos våra kusiner!

Vi öppnade först paketen och jag fick en sorts kudde:) se bilden

Sedan åt vi kvällsmat och det blev en as god gryta! med morötter, kött och champinjoner.

Sedan så kollade vi på film och efter det så spelade vi spel! När det var klart åkte vi hem.

Där emma så åt ag lite sedan så gjorde jag mig iordning och la mig och läste en bok jag fick av mamma, hungerspelen.

 

Av sosilol - 27 december 2011 09:37

Hejsan!!


Kom ihåg att rösta i omröstningen för snart så kommer det ut en ny!!

Nu är iaf frågan: Vilken gröt är godast??=)

Så rösta nu!

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards