sosilol

Alla inlägg under oktober 2011

Av sosilol - 31 oktober 2011 21:45

Heej!!  


Hinner egentligen inte blogga nu, har haft en bra dag med massor av hästar, enhörninger och godiis!! Skriver mer imorn.Sorry

    

Av sosilol - 31 oktober 2011 08:46

Heeeeeeeeeej!!    


Nu står jag här och lyssnar på "hollywodd hills" och är precis klar med pannkakorna. Hlften blev lyckade hälften misslyckade. men jag skulle ändå klippa dom:) Det är jätte kul att klippa mat. Nu ska jag iaf städa hos TinTin. Lite jobbigt sen ska jag göra korten. Ellen kommer till mig vid kvart över tio.

Förra gången jag stekte pannkakor.

 

Av sosilol - 31 oktober 2011 07:40

Heejsvejs!!  


Idag är det ridläger dags!! Men innan dess har jag MASSOR att göra! Jag ska städa hos tintin, teka pannkakor, städa rummet, oacka upp från helgen och göra haloweenkort:) Och jag åker vid tio så det är ont om tid....:(

Så nu måste jag jobba på!!

Men sen är det i alla fall ridläger och jag hoppas såklart på att få Especial, men Sara vore inte fel:)

 

Om ni inte redan har märkt det så gillar jag den här bilden:)

 


Av sosilol - 30 oktober 2011 20:15

Hej hej!! 


Japp som rubriken säger kommer det här inlägget handla om min kompis Dana:)

Jag och Dana går i samma klass sen nu i höstas. Dana, som är en glad och najs person, går på basket och tränar även små sex åringar i basket. Fett gulligt. Dana älskar också Justin Bieber.

Dana går på spanska och i gemför med mig är hon ett profs, fast jag kan hola (Stavning?) Vi har svenska, engelska, no, so,bild, teknik och idrott tilsamans men vi är i olika språk, matte och slöjd grupper.

Jag vet tyvär inte så mycketmer om henne eftersom vi "bara" känt varandra i två månader.

En st bild på finatse Dana<3

 

Av sosilol - 30 oktober 2011 20:11

Hej!! 


Japp min klass är nog iPhone klass nr ett!! 7/10 tjejer har iPhone och vi andra tre har Xperior. Så alla har tunch mobiler. Två tjejer har fått sina nu i helgen och man kan väll erkänna att man är lite avis... Det blir nog en iPhone när min lilla Xperias dagar är slut, men den är ju ganska ny så det lär väll dröja.

 

iPhone 4...

 

Av sosilol - 30 oktober 2011 19:30

Hej hopp!! 


I morgon är det måndag, fast lov!!:D

Jag ägnar morgonen åt lite städning sedan så åker jag till stallet vid elva och går på dagridläger. Hoppas att jag får rida Especial!! Ärr så sugen har inte ridigt honom på en vecka drygt.

Efter ridlägret åker vi troligtvis hem tilllmig för att göra oss i ordning för att gå bus eller godis!! Lite barnsligt men det är jätte kul.

 

 

Av sosilol - 30 oktober 2011 18:00

Haloj! 


Här är lite bilder från helgen:

Vårt lilla hus:)

Höst


Vildsvinen har gjort en fin pöl...

Landsväg

 

Av sosilol - 30 oktober 2011 17:02

Heejsan!! 


Nu har jag ägnat mig åt att skrubba rent två hästskor med svinto. Varför? Jo, för jag fick två hästskor (especials) av min ridlärare och var klantig nog att lägga dom i vatten för att dom skulle bli rena och då rostar dom ju. Så nu fick jag mitt straff. Jag har dock bara gjort första varvet på första skon (1/4) så det är en del kvar. Fats det tog ändå en halv timme. Tanken är att jag sen ska sätta in bilder på Especial i dom 

Så här blev det:

halv färdig och hel smutsig, ser man skilnad? Och så lilla svintobiten där i mitten.

Inte rengjord

Rengjord    

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards