sosilol

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av sosilol - 3 oktober 2011 07:47

Heej!!  


i lördags var det som sagt ekbackshoppning och här är lite från dagen:)

Vi kom dit gjorde iprdning hästarna sedan var det dags för Viggos första ryttare att hoppa upp och rida fram, sedan skulle hon hoppa. Det gick bra och dom kom felfria på ganska bra tid:)

Sedan var det min tur att hoppa upp och skritta sedan då det närmade sig så fick jag hoppa fram honom. Fram hoppningen gick inte så bra men sen när vi skulle ut på banan var han jätte duktig han galoppera på hela tiden:)

Och vi kom i mål med noll fel men dock lite för snabb tid för plasering...

Men jag blev ändå väldigt nöjd för tiden kan man inte göra så jätte mycket åt:/

Men jag vill också gratulera Elli som kom etta på Especial, duktiga lilla ponny nästa år ska jag va med på dig<333


   


Fler bilder och en film kommer senare!!  

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards