sosilol

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av sosilol - 6 oktober 2011 19:48

Hej hopp!!:)


Idag fick sandra rida... Especial som både jag och hon tippade på:)

Dom red markarbete i ridhuset eftersom det regnade:/

Especial var pigg som vanligt men det gick bra en då:)


Innan dess så hade vi som vanligt skola med matte, bild, So. Idag på Tekniken så blev det inget långt pass uten ett kort och i stället hål timme:)

Sedan efter det så åkte vi till stallet och fixade med hästarna:)


 

Borstade bla Sara idag:) 


 

Av sosilol - 6 oktober 2011 08:49

Hejsvejs!!


Igår var jag som sagt i stallet och gjorde det vanliga, bortsade,smörjde och gav hästarna vatten.

Efter att ridsklona hade haft sina lektioner så stannade jag och Ellen och kollade när privatarna hade sin hoppträning!!

Först hoppade dom två hinder på volt sedan hoppade dom två hinder på en raksträcka:) Eftter det då hoppade dom studs:) Föresten ska vi får göra det någon gång i hoppgruppen   Dom hoppade också dog leg sedan hoppade dom alltillsammans som en bana men då hade Ellen redan åkt hem:)

Efter det fick jag cykla hem i mörkret:/

Meja

Kaxe


Det var några bilder på två av hästarna som var med igår, hittade ingen på Carlos:(


Idag ska jag och Sandra till stallet som avnligt, för hon har ridning:)

Hopas hon får rida någon rolig häst..kanske Esoecial<33

 

  

PS. Fick precis veta att jag kom 11:a på ekbackshoppningen, av ungefär 30 tävlande, så jag är jätte nöjd!!:) 

Av sosilol - 6 oktober 2011 08:30

Heej!!!  


Idag är det en lång dag i skolan:(

Vi har matte i början av dagen, i en hel timme...Zzz...snark  

Sedan har vi bild!!:))))) Vi ska jobba vidare med händerna och så ska vi måla med akvareel också:)

Efter det är det lunch, det blir säkert någon äcklig soppa eller nåt:(

Efter det har vi idag ett Jätte långt teeknik pass!! Typ två timmar!! Men det är ganska kul så jag överlever nog x)

Sist på dagen har vi So, och tro  det eller ej jag har faktikst börjat kunna konsentrara mig lite ibland även fast hans röst är sövande och han vifta med händerna!! (alltså att jag kommit över det)


Igår skulle vi kunna haft sovmorgon till halv elva för vår lärare var inte där..:(

Men annars hade vi en helt vanlig dag med Matte, Franska,Sv och Engelska!:)


 



Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards