sosilol

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av sosilol - 2 oktober 2011 21:30

Hej!!  


Jag är jätte ledsen men ett inlägg från tävlingen och en bildbomb får komma i morgon för datorn är inte riktigt med i svängarna:/


 

Av sosilol - 2 oktober 2011 18:30

Hej!!!


I fredags reed jag Viggo för att prova på honom innan lördagens tävling!!

Vi red fram som vanligt och han var fin kände dock att han inte ville ställa igenom..:/ Han lixom gick dit man försökte ställa honom:(

Men efter ett tag så lossnade det lite:)

Vi skulle sedan öva på förvänd galopp och det gick som sagt bra!! 

Som sagt så hade jag också med mig en fotograf!!:) Och här är bilderna:


 

 

Tyvär blev bilderna inte så skarpa här på datorn men dom va det från början...

Vill ni ha fler??  


 

Av sosilol - 2 oktober 2011 15:58

Hej alla glada!!!


Nu är jag hemma från hajken!!!

Det var jätte roligt!!:) Vi kom dit och då var vårat vindskydd redan uppsatt så det var nästan bara att lägga in grejorna och gå och börja laga mat:)

Vi hade valt pyttipanna så det var bara att börja steka:) Till  maten hade vi gurka, paprika och lättdryck:) Ledarna försökt över träffa alla barn med någon typ gorme middag:/

Vi hade också efterrätt!!:)

Idag har vi rivit läger, huggit enar till patrullflaggor och gått ända till kårsta!!:)


   

Vårt vinskydd:)

 

Utsikten från lägerplatsen:) fast finare i sol:)


Mer om fredags ridningen och tävlingen senare!!:)


    

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards