sosilol

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av sosilol - 1 oktober 2011 08:35

   Hej!!!


Nu sitter jag här och ska snart äta frukost...Varför så tidigt?? Jo det är ju Ekbackshoppning idag!!!

Under morgonen har jag också hunnit dusha, tvätta och föna håret inför tävlingen och så har jag städat ett av våra b adrum(för att få min månadspeng)

Men nu är jag jätte TAGGAD inför tävlingen, jag ska hoppa Viggo och jag red honom igår och då gick det bra!! Men jag är endå nervös för han kan vägra gå ut själv...


Igår red jag som sagt Viggo och vi tränade förvänd galopp och det gick faktikst bra!!!:)

Jag hade med mig brorsan som fotograf så bilder kommer någon gång!!:)

Men efter hoppningen ska jag ddirekt på hajk så det blir nog inga fler inlägg förren på måndag:(


 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards