sosilol

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av sosilol - 21 oktober 2011 21:12

Heej!!Nu måste jag gå och lägga mig för att vara pigg på KM imorn. TAGGA!!!:-) Skriver mer om dagen imorn./Sigrid:-)

Av sosilol - 21 oktober 2011 07:00

Hej! 


Idag ska jag till skolan. Känns konstigt att det redan är fredag, det var ju nyss måndag... Dagarna har börjat gå så rysligt fort nu när jag började i sexan. 

Idag är det först svenska och om inte Kristina har blivit plötsligt frisk så ska vi ha en jätte pipig vikarie somvi haft nu i tre veckor, på alla svenska och idrottslektioner. Irriterande!!

Sedan har vi i alla fall slöjd och där ska vi fortsätta med våra måsar.

Sist på dagen har vi franska och ett litet glosförhör. Men det är väldigt lätt så detkommer nog gå bra:)Sen slutar vi!!:D

Jag har inte riktigt bestämt mig än men antingen åker jag hem och äter lunch och sen åker till stallet eller såäter jagi skoan ochåker direkt hem. Vi får se.

I stallet ska jag såklart göra det vanliga. Jag ska också försöka hinna med att borsta Sara.

Sedan ska vi rida dresyr programet på dom hästar vi ska tävla på i morgon.

Hoppas,hoppas,hoppas att det blir Especial<33

 

Ha det gött igelkött!


 


Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards