sosilol

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av sosilol - 13 oktober 2011 20:14

Japp det var vad min stall vistelse bjöd på idag. Okej lite mera, först så smörjade jag mitt, Especials och Sarars träns. Då var Sandra snäll och smörjde mina skor, tack.

Sedan va det dags för vatten hinkar och borstning av ponny. Sedan var jag inne hos Space och snackade medans Ellen knoppadade hans man.

Sedan cyklade vi ner till kiosken en snabbis och Ellen och Estelle råkade krasha in i en buske...

Sedan kolade vi på då Sandra hoppade Jompa, jag försökte även at några bilder men dom blev bara FAIL!!! Synd:(

Sedan fick vi skjuss hem av Sandras mamma, nice.


I skolan var det en ganska vanlig dag, fast vi hade vikarie ige..fast för So läraren istället. Det är såååååå jobbigt med lärare som inte "känner" klassen.

På Non smälte vi tenn och på tekniken blev jag och Sandra klara med vårt "projekt"   

Matte diagnosen gick nog bra, vet iaf att jag inte hade några fel på dom tio första. För vi gick igenom dom.

Bilden var rolig som vanligt och på Son hade vi vikarie och satt och läste hela passet (en timme) Snark!! 

Nu väntar snart sängen tror jag...


 


Av sosilol - 13 oktober 2011 19:53

Hur tycker ni Especial skulle pasa i vinrött? Funderar nämligen på att köpa detta:

Det är ett sånta jag har fast ett rött:)

Såhär skriver Hööks: Snyggt schabrak i småquiltad bomull. Fast kombinations stoppning som ger stadga och håller formen. Insida i bomull. Kantband och passpoal i kontrast färg och snygg brodyr på vänster sida.

Den ser lite muterad ut men in real life..:)

Hööks:Snygg huva i virkad bomull med elastiska öron. Kantband och passpoal i kontrast färg med Showmaster brodyr. Matchar schabrak  perfekt.


Vad tycker ni? Så fel tycker inte jag det är:)


 



 

Av sosilol - 13 oktober 2011 08:09

Hej!!


Igår glömde jag bort att det var sovmorgon idag och ställde klockan på 6 för att hinna dusha!!

Så jag vaknade kl 6 och la mig och läste... Sedan dushade jag och åt frukost nu har jag chilat framför Tv:n ett tag.

Men det är ändå väääääldigt skönt med sovmorgon!  

Idag har vi som vanligt matte, bild, no, so och teknik... På bilden ska vi fortsätta med våra pointilism bilder tror jag.

Efter skolan åker jag och Sandra till stallet, hon har ridning idag:) Undrar vem det blir idag...

Cool bild då min ridlärare hoppar sin häst Zelda!  


 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards