sosilol

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av sosilol - 24 oktober 2011 14:56

Hallå!! 


Sitter här med ett litet berg av läxor tills imorn:( Så det blir inget stall för mig förren läxorna är klara!

Jag viste redan att vi hade egelska, no och matte tills imorgon men matten hade jag tänkt att göra nu och no:n och engelskan behöver man träna på hela tiden. Men idag så dök det upp So tills imorn, med skriftligt förhör... jobbigt.

Men det är bara att jobba på. Snart kommer Ellen och äter mellis samt håller ig och mina läxbcker lite sällskap:)

Sedan åker vi till stallet, jag får se fram emot det nu när jag gör alla läxor. Förresten så har vi franska prov på onsdag. Så det behöver jag ju också träna till.

Men vi kan kanske få skjuss till stallet, ska ringa och fråga pappa nu, hoppas. i stallet är det hoppning som vanligt på måndagar. Är sugen på Sinpan men jag kommer troligtvis ha Quincy, eftersom jag hade henne förra gången. Men det blir kul ändå!

Sedan efter hoppningen så är det skynda skynda till scouterna. Idag är det patrullmöte och jag och Sandra har planerat bakning!!:D Vi ska baka chokladmuffins sedan ska vi måla klart vår flagga.

Sedan ska jag hem och sooova.

Allmänt

Av sosilol - 24 oktober 2011 07:40

Heej!! 


Som ni ser så har bloggpkasten ändrat till bredare bloggar. Därför så ser min header lite liten ut men jag ska fixa till det. Själv tycker jag inte om bredare blogg grejn för inläggen se så ut dargan ut. 

Vad tycker ni??

Lilla TinTin<3 

      

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards