sosilol

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av sosilol - 12 oktober 2011 21:15

Hej!!


Då jag kollade efter ett bar exempel på Especials klippning hittade jag många andra väldigt (enligt mig) konstiga:

Typ lite hawaii klippning:/

En uggla...

:)


Väldigt specciella tycker jag!


 


Av sosilol - 12 oktober 2011 19:56

Hej!!


Satt  nyss och kollade på piraterna (ett bolibomps program) med mina brorsor. Haha vad barnskig jag är men det var faktiskt inte så tråkigt...(säger inte att det var bra)

Idag var jag i stallet (överraskning) och ESpecial hade klippts:) Tänkte ta en bild men det belv tyvär inte så:(

Idag gjorde jag allt på båda mina "heztar" och det känns alltid najs!!  

Viggo har fått byta till Jompas box för Jompa har fått den nya boxen:) Så båda fick en störr box oxh verkar nöjda!


Sedan då jag kom hem har jag ätit och gjort läxor (och kollat på barnprogram:) Nu ska jag upp och läsa sedan nog lägga mig...


<-Så här blev han klippt:)


    


  

Av sosilol - 12 oktober 2011 12:00

Hejsan!!


En stor tumme upp går till mias lindor dom finns som ni ser i alla färger:)

Själv vill jag ha dem ljus rosa och dem ljus blåa  


 

Av sosilol - 12 oktober 2011 07:28

Hej!!  


Nu ska jag snart till skolan, börjar dagen med jumpa. Men eftersom min läräre är sjuk så får vi säkert vikarie:/

Idag skulle vi och ha något besök av "non smoking genaration" typ som ska snacka om hur farligt det är när man röker.

Vi har också svenska men våran lärare är som sagt sjuk så det lär väll bli vikarie det också...

Sedan har vi också franska och matte.

Efter sklan bär det av mot stallet:)

Min lilla Sötiz!!  


Förresten så vann Sverige mot Holland (Vet att det typ heter nederländerna nu)i fotboll igår och det är ju bra eftersom Holland är ett av Europas bästa lag! Go Sverige!!!

                                                  
      

 












PS.Upptäckte attdet blev två videos igår:/

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards