sosilol

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av sosilol - 4 oktober 2011 20:08

Hej!! 


Som ni kanske har märkt så gillar jag att fotta!!:D Jag gillar mest att fotta djur men växter och olika landskap är aldrig fel:)

Jag har en samsung akmera men önskade att jag hade en system:)


Några av mina favorit bilder:

 


Som  ni ser så är jag inget profs fotograf men jag tycker det är jätte kul!!:)


 

Av sosilol - 4 oktober 2011 18:38

Heej!! 


Idag då jag slutade skolan cyklade jag och Elli till stallet:) fats först hem tilll henne en kortis:)

Då vi kom dit satte vi genast i gång med att smörja:D  Själv smörjde jag mitt träns, mina skor och Especials träns:) Jag hade också tänkt smörja mins chaps med mocka smörj men smörjet var borta 

medans vi smörjde så kom också Sofia:)

Idag kunde Ellen och Estelle inte komma, Estelle hade franska och Ellen behövde plugga inför ett prov:/

Det tog i alla fall ganska lång tid eftersom vi snacka ganska (väldigt) mycket XD

Sedan så borstade jag och Carro (som skulle rida honom) Especial:)

Han var faktikst ganska ren så det gick fort:)

Sedan snackade jag med sofia medans hon borstade Gasen och Elli red:)

Efter det så cyklade jag och Sofia hem...


Det var min dag i stallet det!!  

Detta smörj som finns just nu i stallet får en stor FET tumme upp!!! 

Tyvär håller det dock på att ta slut men jag har eget likadant:)


   



Av sosilol - 4 oktober 2011 07:00

Hej alla trötta!!:)


Ok, vet inte om ni är trötta men jag är i alla fall trött:/ Sen är det cokså så att jag inte riktigt kom upp ur sängen idag pga att jag har ont i hela kroppen, jag har en bula på benet, skrapat upp armbågen ett jätte blåmärke på andra armen och så en massa myggbett 

En annan lite konstig ssak var att igår då pappa för hörde mig på kemi så somnade jag bara!


Idag är det tisdag och ingen sovmorgon:( Vi börjar dagen som vanligt med matte, fats idag har vi robert istället för åke.

Idag har vi också NO, SO och engelska:) På engelskan ska vi jobba vidare med våra projekt, jaag och Alex jobbar om wall street...

Efter skolan ska jag nog till stallet, men jag vet inte riktigt, jag vill men får se om jag hinner har ju lite läxor att göra:/


PS. Bilderna kommer innom kort, måste bara få tag på brorsans kamera:) 

   

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards