sosilol

Alla inlägg under oktober 2011

Av sosilol - 18 oktober 2011 18:45

Heej!!


Nu är desigenen så gott som klar  , tog mig hela kvällen att göra den...

Hoppas ni gillar den:)

Här är min nya signatur:


        

Vet att färgerna inte stämmer så bra men jag har försökt fixa det i en halv timme (!) nu och det går inte!!!:(


/Sigrid  

     

 
Av sosilol - 18 oktober 2011 16:41

Hej!!


En lite hängig Sigrid här! Sitter hemma (istället för i stallet) och jobbar med en ny design.

Jag har varit hemma och sovit och läst hela eftermiddagen.

Synd att man ska gå och bli hängig då jag skulle till stallet, och jag ska ju vara hemma från stallet imorgon också pga av att jag är barnvakt.


Men detkanske kommer en ny design snart!!  


 

Av sosilol - 18 oktober 2011 07:42

Hej!!    


Japp, idag är det tisdag (ni som inte viste det) och vi börjar dagen mad matte. Sedan har vi NO. Idag har vi också svenska,So och Engelska.

Efter skolan åker jag till stallet

 

 

Av sosilol - 18 oktober 2011 06:56

Hejsan!!


Quincy och en utter, ja det va vad min kväll bestod av. Jag red nämligen Quincy och vi hoppade en oxer som stod på medellinjen. Det var som en "kanal" av två bommar fram till hindret och efter. Det vár riktigt roligt och Quincy var duktig. Däremot var jag tp lite efter så det gick inte toppen, men okej.

Sedan kommer vi till uttern, jo det var på scouterna skulle vi göra patrullflaggor, och vi är i uttern. Så vi skulle rita en utter.

Vi blev inte klara, men det blir vi nog nästa gång.

Nästa gång är det patrullmöte, då får vi själva bestämma vad vi vill göra, vi ska baka och göra klart flaggan.

Quincy

Quincy och hennes skötare Emma


 

Av sosilol - 17 oktober 2011 15:03

Heej!! 


Jag sitter nu här med en massa läxor, varför?? Jo det var så att jag viste att vi hade engelska men jag trodde den var tills på onsdag, men den var tills imorn. Matteboken had viinte fått tillbaka och i den hade vi också läxa tills imorn. Så det blir inget stall förren läxorna är klara:(

Men snart kommer Ellen och då blir det lite roligare med sällis:)

Vilja<3


   

Av sosilol - 17 oktober 2011 07:48

Hej alla glada!! 


Idag är det måndag och hoppning tänkte därför göra ett foto inläg med tema hoppning:)

Jag och frieda<3 sommaren 2010

Ellen och Kelly

Elin och Zelda

Elin och Endira

Rolig bild från Google


Jag har inte tagit domn här bilderna själv:(


 


Av sosilol - 16 oktober 2011 20:53

Hej!!


Dags för en HISS OCH DISS!


SIGRID HISSAR:

Fint vitt schabrak:)


SIGRID DISSAR:

Väldigt märkligt...


 

Av sosilol - 16 oktober 2011 20:38

Heej!!    


Här är lite ovisade bilder från  de senaste veckorna:

(inga bra bilder men men)

Mjau

Especial, från idag:)

KOnstig bild på macke, det ser ut som om han lyser

Törstig mjau...


 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards