sosilol

Alla inlägg den 2 december 2011

Av sosilol - 2 december 2011 19:52

Tja bloggen!!Nu är mm, mf, en och ff här på middag!Det var riktigt majs i stallet Idag!! Jag red macke ich skriver ner om det imorn.Imorn är det stalljobb, pyntning och sedan ska vi fixa till i ridhuset.På kvällen ska jag och hela tjocka släkten på julbord:)Full, men nice, dag!!/Sigrid

Av sosilol - 2 december 2011 17:45

Heej!!

 

Här är ett litet häst test jag tänkte göra:


Favorithästar: Especial och Sara!! <33

Favoritgren: Dresyr, hoppning

Senaste hästen du red: Especial

Nästa häst du ska rida: Vet inte, kanske Especial

Din ridklubb: Viggan:)

Du brukar åka till stallet med: Jag åker själv, men i stallet är jag med Ellen och Estelle

Ryttaridol: Vet faktiskt inte riktigt:(

Mest saknade häst:Lina<3


Häst/Ponny: Ponny!!Fasr jag gillar hästar också.

Dressyr/Terräng: Jag gillar båda, fast jag rider mer dresyr.

Spilta/Box: Box
Gymkana/Hoppning: Hoppning

Ridhus/Sandplan: Sandplan!

Schabrak/Vojlock: Schabrak
Sadel/Träns: Båda xD


 

Av sosilol - 2 december 2011 12:36

Heej!!Sitter nu på bussen efter att ha sprungit till bussen och precis hunnit med den, annars hade vsg fått ta nästa vid ett typ:(Nu ska jag iaf till Ellen och så ska vi till stallet:) Idag vill jag rida Especial!!Blir nog inte fler inlägg för ikväll kommer morfar,mormor,farmor och farfar.Fast jag har gjort ett tidsinställt:)/Sigrid

Av sosilol - 2 december 2011 08:30

Hejsan!!Nu står jag vid korsningen ich väntar på Sandra. Jag hann inte göra något inlägg i morse för jag tog det lugnt och så kollade jag på julkalendern på TV:) Idag är det fb kort dag med svenska, slöjd ich franska./Sigrid

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards