sosilol

Alla inlägg den 6 december 2011

Av sosilol - 6 december 2011 19:09

hej!!

 

Nu är jag barnvakt igen:) Fast killarna sitter och kollar på TV så då hinner jag blogga men sedan är det fullt upp igen...

Idag är det iaf 6 december och det var min tur att öppna paket (i kalendern som min mamma gjort till mig och mina bröder, vi får var tredje) och jag fick en tröja:)

I skolan var det väll en vanlig dag. Vi fick lite läxor också som jag snart ska slutföra. Vi ska skriva på vår julsaga, göra So frågor (klart) och rita klart vårt schema på engelska:) Men det kommer gå fort!

Efter skolan gick jag hem till Sandra en kortis och vi åt mellis och gjorde läxor. Sedan hämtade mamma mig och vi åkte hem. Sedan åkte mamma och jag lyssnade på d yngsta brorsan läste läsläxan. Gud det är samma som vi hade när vi gick i ettan, minnen det!!<33

Sedan gjorde jag kvällsmat= pyttipanna och sedan glass och frukt till efterrätt:)

 

Av sosilol - 6 december 2011 07:41

God morgon sunshines!


Idag är det tisdag, väldigt tråkig skoldag!

Bara matte, no, so, engelska, svenska typ:(

Men efter skolan åker jag hem och gör lite läxor sedan kommer pappa hem med brorsan och då ska jag vakta honom. Min plånbok behöver påfylling;)

 

Av sosilol - 6 december 2011 07:37

Heej!!


Glömde skriva att det snöade igår!!!!:D

Jag älskar  snön och nu är det ju snart 3:e advent och nada med snö!!

Hoppas det lägger sig snart.

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards