sosilol

Alla inlägg den 25 december 2011

Av sosilol - 25 december 2011 22:29

Heej!!


Idag har jag chilatas mycket!! super skönt!!

Sedan har jag också gjort en STORstädning av rummet lyckades slägna tre rejäla kassar skrot:)

Alltid skönt med plats!

Nu ska jag dricka te med familjen sedan lägga mig. Imorn blir det julfirande medkusinern!:D

    


Av sosilol - 25 december 2011 11:30

Hejsan!


Igår precis innan jag la mig så firade ja och min hamster lite jul. Han fick en gnagstång som han satt och gnagde på i 10 min, haha. Snacka om poppos julklapp! 

Bilder tagna igår på dan:) 

      

Av sosilol - 25 december 2011 11:29

Hejsan!!


Jag älskar årets julkalender <3

Den är faktikst bra även fatst den är för mindre barn:)

Såg slutet i morse och det slutade ju as bra!

 

Av sosilol - 25 december 2011 11:00

Idag kör jag på lite jultema:)


SIGRID HISSAR:


Julklappar är såklart julens stora hiss!!

SIGRID DISSAR:

bara slask på julafton:((  

 

Av sosilol - 25 december 2011 09:16

Hejsan hoppsan alla människor!!


idag ska jag typ bara chilla vet inte riktigt menjag kommer säkert få fullt upp för jag äger på att hitta på saker att göra. Idag jag ska dels städa rummet, det gör jag alltid på juldagen för att få in alla julklappar:)

Hoppas ni får en kanon dag!!

Förra årets snö den 25/12.. vill ha snö!!  

 

Av sosilol - 25 december 2011 09:08

Haloj!!


Här är ännu fler julbilder:)

Julbordet

  

Mammas apelsin sallad

  

ägg

  

Rödetsallad, citron,vinterpickles och tomater

  

Min present till pappa

  

Julgröten

  

Tomtarna

    


Av sosilol - 25 december 2011 08:54

Hejsan!!


Här är några av alla najsiga julklappar jag fått:

Här har vi allt:Bok, brevpapper, nagellack, matlåda till stallet, mobilskal, sälar, halsband, badsalt, badbomber, kudde och badlakan

  

Älghalsband

  

En av sälarna

  

Skalet, mobilen hade jag redan X)

  

Badsalt och badbomber  


Sedan var det ju också dom HÄR som jag fick i förrgår:)

Och så fick jag ju från massa fina vänner:)

 

Av sosilol - 25 december 2011 08:21

Hej allihopa!!


Jag älskar verkligen julen! Den är bara bäst!  

Jag vaknade på morgonene sprang ner till granen och kollade efter paket till mig. Det var ganska så riktigt med små paket till migmen storleken spelar ju ingen roll, det är innehållet.

Sedan så bloggade jag lite och åt sedan frukost. Vid frukosten får i alltid ett paket som lite tjuvstart av mamma och pappa. Då fick jag lite pengar till ridläger i sommar:)

Sedan bytte vi om fixade huset lite gjorde i ordning all julmat (medans min lillebror geekade sitt ny spel han fick på morgonen). Sedan kom mormor och morfar och då drack vi glögg sedan åt vi julbord:)

När dom vuxna ätit i sju timar typ så gick dom en promenad medans vi var hemma sedan så var det kalle anka   Min favorit är Santa's workshop!!

Sedan fikade vi och efter det öppnade vi klapparna!! Jag fick massa najs klappar men mer om dom i nästa inlägg.

Efter klapparna var det julgröt och sedan slappa på rummet och smsa med alla kompisar som ocksåverkar ha haft en bra jul! 


Bild i repris, våran gran!!:)


      

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards