sosilol

Alla inlägg den 23 december 2011

Av sosilol - 23 december 2011 21:14

Heej!!Nu skriver jag från mobilen och då blir allt ihop tryckt:(Menmen nu har vi iaf öppnat paketen och jag blev riktigt glad! Fick en tröja från Abercrombie and Fitch, en väska från kippling och lite pengar (okej, inte så lite pengar:)Men ännu ner klappar kommer imorn!:DKram Sigrid

Av sosilol - 23 december 2011 17:49

Heej!!


Tänk att det snart är julafton!  

Vi har som  tradition att alltid öpnna paketen vi får skickade, dvs från kusiner i skåne och belgien ocg från farmor och farfar, dan innan julafton så får man bättre spridning på klaparna!

Vi har också som tradition att äta julskinka dan innan julafton.

Så det är vad som väntar mig nu!  

Suddig julgröt  

Vill även varna för dålig uppdatering på julafton, blir  nog ett på morgonen men annars blir det nog inga:(


Av sosilol - 23 december 2011 17:31

Heej!!


Idag har det varit en riktig stalldag! Jag ocg Ellen fick skjuss till stallet och där mötte vi Estelle och

Elin (ridlärare).

Vi fodrade åt ridskolan och privatdelen sedan tog vi ut alla hästar. När alla var ute så mockade vi och oj vad det gick fort fast vi (ellen, estlle och jag) var riktigt sega, vi var ju fyra pers och på slutet kom också Lisa.

När allt var klart så borstade vi hennes två hästar, Robin och Armani. Sedan lastade vi och åkte mot TRC och där kollade vi då Elin red först Robin och sen Armani. Det var iskallt på läktaren så vi bäddade in oss i massa täcken och höll nästan på at somna för vi gick ju upp så tidigt.

När vi var tillbaka på viggan så hade vi lite julklappsutdelning!:) Jag fick ett blått alruond spö av Ellen och Estelle! Estelle fick också ett spö, ellen fick godis och en liten manik som klickar då man trycker (används som "belöning") Especial fick en grimma, Sara manrossetter och Elin en resår brösta!

Fatta att det är julafton imorgon!!<3:DD     

Av sosilol - 23 december 2011 06:21

Heej!!


Sorry för sämst uppdatering!! Nu måste jag till stallet.

Skriver ikväll!

   

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards