sosilol

Alla inlägg den 1 december 2011

Av sosilol - 1 december 2011 21:30

Haloj!!

idag är det första december och idag drar alla kalendrar igång!:D

Det betyder också att det bara är24 dagar kvar till jul!1Wehoo!

Hoppas ni haft en bra 1:a december.

 

Av sosilol - 1 december 2011 20:56

Hej hopsan!Glömde skriva att jag red Especial idag!!:)Han jar ju vilat i tre veckor nu och idag skulle jag testa och se hur han kändes.Han var inte halt fast lite stel. Men jag är ändå jätte glad att han är bra igen:)/Sigrid:)

Av sosilol - 1 december 2011 20:24

Heej!!


Jeudi betyder nämligen torsdag på franska och just nu sitter jag och pluggar franska och det rä torsdag så det pasar väll bra in!

Idag hade vi matte rpov och jagtyckte det var roliga tal. Fats jag lyckades glöma ett alternativ på sista så minst ett fel:(

Idag hade vi också bild!! 

När vi sluatade så tog jag och Sandra bussen till stallet. På bussen satt en smått galen gubbe och snackadeom typ "den nya frysta tonfisken på burk som man sedan steker" och "jag har träningsverk efter bowlingen igår det är ju piiiiinsamt". Fats det bästa av allt var ju "när du säger kalops blir jag ju hungrig" och ingen hade sagt "kalops" hihi!

Idag red Sandra i all afall Space och han var riktigt bråkig idag!! Han var lite osams med candy typ.

Suddig bild från i våras, den ända på Sandra ocgh Space! 

   

Av sosilol - 1 december 2011 17:45

 

Hej!!


Känner att det blivit väldigt mycket om Especial men jag har ju faktiskt min pysslarhäst Sara också! och henne älskar jag ju också! 

 

Sara har jag tyvär inte så mkt bilder på, denna bild är från alex blogg!

 

Av sosilol - 1 december 2011 15:15

Heej!!


Min högsta dröm inom ridsporten är att få en egen häst, det skulle inte skada om det var Especial<3

Men det är en ganska så avlägsen dröm än så länge men en dag så!! Jag har bästämt mig att en dag ska jag ha en egen häst!

Especial är ju i alla fall min sköthäst och det är jag väldigt glad för!! 

Especial i sin lerpöl till hage;(

    


Av sosilol - 1 december 2011 13:00

Hajpådaj!


Min favorit gren är nog ?.Jag vet faktick inte vad jag gillar bäst av dresyr och hoppning!

Jag älskar tempot och sprången i hoppning! jag verkligen älskar hoppning!<3  Men jag gillar nogranheten och detaljerna i dresyren också. Jag har så mycket att lära i både dresyr och hoppning!

Jag går ju på hoppning på måndagar nu och det är nu jag börjat älska dresyr också förut var det bara "Snälla hoppning!!" hela tiden men nu vill jag gärna rida dresyr också!

       

Av sosilol - 1 december 2011 11:00

Haloj!

Påminner mig om Especial, fats jag gillar egentligen inte låten

 

Av sosilol - 1 december 2011 06:48

Hej!

 

Igår var det onsdag och en hyfsta okej skoldag.

På franskan gick vi igenom lite färger och djur sedan le, la och les. Ganksa lätt faktiskt:)

Vi hade också en timmas engelska med vikarie igen:(

Igår hade vi också jour i matsalen vid 12.30 Ganska äckligt för man skulle torka alla borde och typ ta upp matrester!

Efter skolan så tog jag tåget till stallet. Jag gjorde inte så mycket men sedan var det  luciaträning och hoppträning.

På hoppträningen var dom idag sex xtycken så då var det ännu roligare att titta på. Och alla har så olika hästar så det är också kul.

 



Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards