sosilol

Alla inlägg den 17 december 2011

Av sosilol - 17 december 2011 21:07

Hej!!


Har haft en jätte bra dag idag i stallet, hos Estelle och på hööks!

Nu är jag as trööt och orkar tyvär inte blogga:( Skriver mer imorn!

    

Av sosilol - 17 december 2011 07:23

   Heej!


Igår var det ridning och som jag skrev så den sista fredagsridningen 2011! fast jag rider ju på måndag också!:)

Jag red especial och det gick hyfsat bra. Framridningen var okej, ställningen gick skit men restan var bra.

Galopperna var han jätte fin i han sprang inte för fem öre!

Sedan så la vi upp stigbyglarna och red i balanssits i både trav och skritt vi red också lite lätt i traven. Jag minns den tiden då det var jobbigt att rida lätt utan stigbyglar..hehe


Idag ska jag och Estelle jobba i stallet och sedan i eftermiddag så åker vi till hööks och julklappshandlar!

Det är alltid lika najs att julklappshandla!

Jag red faktikst i mjukisar igår:/

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards