sosilol

Alla inlägg under december 2011

Av sosilol - 23 december 2011 06:21

Heej!!


Sorry för sämst uppdatering!! Nu måste jag till stallet.

Skriver ikväll!

   

Av sosilol - 22 december 2011 08:02

Heej!!


Här är resultatet från omröstningen om vad man tyckte var godast:


Pepparkaka   18,2%

Lussebulle     27,3%

Knäck           36.4%

Marsipan       18,2%

Ny fråga kommer ut snart: Vilken gröt är godast?


 

Av sosilol - 21 december 2011 21:30

God natt alla sötnosar!! 

 

(för er som inte viste så var jag ett fan av nalle puh då jag var liten!)

 

Av sosilol - 21 december 2011 20:56

Hejsan!!


jaa, det är verkligen as skönt med jullov! Idag har varit en riktigt chilldag!

Jag vaknade vid nio, halv tio gick jag till Sandra:)

Vi kollade massa filmer, gjorde ingenting, snöbollskrig mot killarna (Sandras bror+kompis) och åt lunch.

Sedan så tog jag tåget till centrum sedan tillbaka till sandra då det inte blev något. Då kolade vi på två filmer till!

Sedan kom pappa och hämtade mig och skjusade mig till stallet! Idag fick jag presenter av både Kerstin och Elli, Nice! 

Nu har jag ätit och skrivit om det här inläget då datorn dog:((

 [snö]

 

Av sosilol - 21 december 2011 09:43

Heej!!


nu är jag med och tävlar om att bli dagens blogg på min kompis Danas blogg!


Mer om Dana kan ni läsa HÄR i ett tidigare inlägg:)

 

Av sosilol - 21 december 2011 09:38

hejsan!!


Nu ska jag snart till Sandra!:) Vet nt riktigt vad vi ska göra men nått kul blir det!

Mer bloggning kommer i kväll!!

 

   


6n1

Av sosilol - 20 december 2011 19:19

Heej!


Vill bara skriva tt jag ÄLSKAR min klass! 

Ni är bara bäst!

 

 

Av sosilol - 20 december 2011 19:01

Haloj i stugan!


Nu har jag jullov!

Idag har varit en ganska speciell dag, som jag skrev lite om så gjorde vi lite random saker idag.

Menmen idag vid två hade vi julmys med klassen först så fikade medans ena mentorn läste en text om julmat efter det läste vi (klassen) upp tomten (dikt). Sist men inte minst var det juklappsöppning! Jag fick ett jätte fint diadem av Wilma <3 Själv gav jag present till carro!

Sedan gick vi till tibble och hade avslutning (=sånger) sedan fick jag och sandra skjuss av pappa:)

Idag slutade vi halv fem!! (För er som inte redan förstått det)


Bilden tog jag igår:)

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards