sosilol

Alla inlägg under december 2011

Av sosilol - 13 december 2011 11:47

Hejsan!!  


Nu har jag lunchrast och sitter med Sandra, Anna och Gabi i datasalen:)

Idag blev det julgröt till lunch.

Imorse har vi sett 9 musiks luciatåg och dom var as duktiga!

Sedan har vi haft svenska och då har vi planerat ett julklappsbyte. Man skulle också skriva vad man önskade sig XD

Snart är det svenska igen och sedan so-prov, nooo!!

Har inte tagit bilden själv men det är typ det ända jag har här i skolan.

    

Av sosilol - 13 december 2011 10:15

Vad gillar ni bäst??

Peppparkakor

Knäck

Lussebullar

Marsipan

    

Av sosilol - 13 december 2011 07:38

Heej!!

 

Jätte ledsen för sämst uppdatering igår!

Datorn laggade på morgonene och när jag kom hem från scouterna var klockan litte för mycket för bloggning:(

Och nu har jag inte heller så jätte gott om tid för jag ska snart till korsningen och möte Sandra.

Idag har vi So prov och lucia tåg så det är vell en halv trevlig dag! Fast den blir nog riktigt seg, tisdagar beukar vara sega:(

Sedan åker jag till stallet en kortis och sedan så åker jag hem igen.


 


Av sosilol - 13 december 2011 06:57

Hejsan!!  


Här är resultaten från omröstningen:

Hur gammal är du??


1-5 år       0%

5-7 år       0%

8-10 år      14.3%

10-13 år     85.7%

13+          0%

 


Av sosilol - 12 december 2011 08:09

Hejsan!Skrev ett inlägg imorse fast datorn dog så det blev inget:/Jag skrev iaf att jag har läst religion hela morgonen och hinner tyvär inte blogga så mkt.Idag börjar vi med No sedan so och sedan engelska. Efter engelskan är det lunch ich därefter idrott och matte. Sen åker jag hem och kanske pluggar och sedan åkmr jag till stallet:)Ha en bra dag!!

Av sosilol - 11 december 2011 16:45

Hej!!


Här är bilderna från övernattningen:

Kartan  

Uppåt:)

   Söt häst från Ubby:)


    

Av sosilol - 11 december 2011 15:48

Haloj!


Bilder från pepparkaksbaket förra veckan:

   

 

 
Av sosilol - 11 december 2011 14:53

Hejhopp!!


Igår var det (somsagt) julshow i stallet och det är tillsammans med tävlingar och spökkväll en av årets roligaste stall dagar:)

Jag var med i ter nummer: the yellow unicorns, Usek och luciatåg.

Det blev många klädbyten mm men det var riktigt kul! Vi (Sara, Lina och jag) hade inte tränat alls tsm, för jag blev frågad i fredags, så jag fick improvisera och jag blev nöjd:)

USEK gick bra och Lucian med Viggo stog och gnuggade sig mot mig hela tiden, hehe.

Sedan var det fika och lotteri jag  vann en parfym från dior 

Grattis till Gasen som vann julpyntstävlingen!! 

Ps. har tyvär inga bilder här heller:(  

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards