sosilol

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av sosilol - 6 februari 2012 11:45

Tjo alla med näsan framför datan!


Sitter här i datasalen med Sandra och Anna.

Nu har vi haft lunch och det blev typ två olika soppor eller pasta sallad och till det blev det jätte got bröd!:D

Idag har vi också haft NO, SO och engelska. Nu har vi snart gympa och det är ju alltid lika kul!

    

Av sosilol - 6 februari 2012 08:06

Hej!!Båda mina datorer knäppar sig nu så det går inte att blogga:'(Men men det blir ett kort inlägg från "da fån" istället. Idag är det måndag men det är bara en kort sovmorgon idag. Så vi har no halv nio. Sedan so och engelska. Vid typ halv tolv har vi lunch och efter det idrott. Sist har vi matte. Efter skolan går jag som vanligt hem och sedan så får jag skjuss till stallet. Efter ridningen är det scouter:) /Sigrid

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards