sosilol

Alla inlägg den 2 november 2011

Av sosilol - 2 november 2011 20:24

Heej!!Såg att mina tidsinställda inte publicerades:-( jag som hade gjort två fina inlägg. Nu har jag ingen dator, så det blir ett från mobilen.Nu har jag iaf mina kusiner här.Ha der gött!!:-P /Sigrid

Av sosilol - 2 november 2011 10:23

Halu!  


Nu ska jag in till stan och först äta lunch någonstans. Själv vill jag äta på Sandy's, men det tycker inte mamma och pappa är så mysigt. Sedan ska vi träffa våra kusiner vid slottet. Vi ska gå på visnng på livrustkammaren.

Sedan ska vi fika och sedan ska vi åka hem till oss och bara vara typ:P SEdan äter dom också middag här.

Japp så det kommer inte vara så bra uppdatering men ska försöka göre ett eller två tidsinställda:)

 

Av sosilol - 2 november 2011 10:02

Haloj!!  


Idag ska jag skriva om när och varför jag började rida.

Jag börjde rida i 6års. Jag har alltid gillat hästar och har sedan 2 års ålder suttit på hästar under ponnyridning mm.

När jag var 4 eller fem år gick jag på mitt första knatte ridläger:) Man typ red och körde häst och vagn.

När jag började sexårs hade jag stått i kö två år till det stall där mamma själv red då hon var liten och då¨kom jag in i eftis gruppen på tisdagar. Och sedan dess har jag ritit där och jag trivs väldigt bra med alla trevliga vnner och hästar:)

Om ni inte uppfattade det så var anledningen till att jag började rida att jag alltid gillat hästar och ridning.


 

Jag hade faktikst mörkt hår då jag var liten:)

 

Av sosilol - 2 november 2011 09:18

Heej!!  

 


Ps. Kom ihåg omröstningen, jag byter snart!!

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards