sosilol

Alla inlägg den 10 november 2011

Av sosilol - 10 november 2011 21:15

Hej!!  

God natt alla fina människor!!

 


Av sosilol - 10 november 2011 20:03

Haloj!!  


Idag då vi kom till stallet så frågade såklart Ellen hur Candy mådde och han mådde bra, men var bara lite stel. Men vet ni va, Especial var halt!!!   Inte jätte  jätte halt men ändå halt:(

Inte nu igen, nu blir jag ledsen men det kan ju vara något kort som går över tills nästa vecka, hoppashoppashoppas!

Nu får ni hålla tummarna att han blir bra nu!!

 

Bild då jag satte igång honom från förra hältan (vet att han inte går så fint, men gillar vinden i manen:)

 

Av sosilol - 10 november 2011 19:53

Hejsan!!  


Nu när jag kom hem och skulle blogga så funkade fortfarande inte nätverket:( Men sedan kom pappa hem och fixade det, tur!

Menmen nu var det inte det jag skulle skriva om utan min dag...

I skolan så hade vi först matte, sedan bild och våår lilla irriternade svenska vikare var tillbaka!! NOOO!!!!  

Sedan var det lunch , teknik och No. Det blev inget prov utran det blir på måndag!!

Sist hade vi So och vi snackade om vattenbristerna.

Sedan åkte vi till stallet och sandra red Jompa!:)

Sorry för ett kort och snabbt inlägg,, har ont om tid:(

 

 

Av sosilol - 10 november 2011 08:59

Heej!!Mitt nätverk laggar loss och jag blir gaaalen!!!Men idag är det iaf torsdag och vi börjar dagen med sovmorgon och sedan en timmes matte. Efter matten är det bild och idag ska vi börja med en ny bild:-) Efter bilden är det lunch och sedan teknik. Vi kommer jobba vidare med lödningen tror jag.På NO efteråt så kommer jag nog få göra mitt prov:-S Sist på dagen är det So. Sedan åker jag och Sandra till stallet för hon ska ridaSorry, men det kanske bara blir 2 inlägg idag:-( /Sigrid@-}--

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards