sosilol

Alla inlägg den 27 november 2011

Av sosilol - 27 november 2011 20:40

God natt alla fina läsare!!<3

Av sosilol - 27 november 2011 13:17

  Halu!!


Idag blir det en dag med sämst uppdatering!! Sorry men man kan inte alltid ha en bra bloggdag!

Det var i alla fall as najs i globen först så gick vi lite i anexet och kollade sedan gick vi och åt. Jag åt as gid pasta carbonara!

Sedan gick vi tillbaka till anexet och shoppade lite jag köpte strumpor, presenter och hår grejer; donut, nålar blingbling och nät:)

SEdan gicj vi in och då brjade det. Vi fick se två hopptvlingar, kommer filmer sen. Det var också en fyrspannstävling, en som pratade med hästar, lorenzo- som stog på sina hästar och hoppade m.m.och så var det julavslutning också!

Det var en trevlig kväll!

Liten skruv 45 :-

Nålar, ca 40:-

nät, 35 :-

Resultat:)

Jag har en donut i oxå:)

     

    

    

Av sosilol - 27 november 2011 11:02

Heej!!


Har sovit fram til nu!! Gick och la mig vid två tiden igår!

NU har jag massa viktiga grejer att göra såskriver mer om globen senare! Kan iaf garantera at det var nice!:)

 


Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards