sosilol

Alla inlägg den 3 november 2011

Av sosilol - 3 november 2011 16:36

Hejhopp!!  


Satt och redigerade en bild på picnik, och det är faktiskt att rekomendera:)

Det är kul då man lärt sig och det går ganska fort.

Om ni undrar så är det design att den är lite små suddig...

    

Av sosilol - 3 november 2011 16:24

Hejsan!!  


Nu har jag precis arit nere i köket och kokat ihop lite guacamole till ikväll:)

Den blev riktigt god!! Jag gjorde på ett recept från min brorsas bok, man har i avocado, citron, chille, creme friashe, vitlök och salt.



Nu ska jag återgå till min älskade engelska läxa.

 


Av sosilol - 3 november 2011 14:00

Haloj!! 


Nya omröstningen är uppe nu!! Frågan är:


Vilken färg gillar du mest?=)

 

Av sosilol - 3 november 2011 13:00

Heej!! 


Här är resultatetfrån förra omröstningen- FRågan var:

Vilket är dit favvo ämne?


matte                      22.2%

bild                         11.1%

so                            11.1%

engelska                  0%

Språk (sp/fr/ty)     33.3%

slöjd                        11.1%

no                             0%

svenska                    0%

musik                        11.1%


Totalt hade tio pers röstat:)


 

Av sosilol - 3 november 2011 12:15

Heej!  


här är ett inlägg direkt ifrån läxbordet. Jag håller på och jobbat med ett engelsk projekt.  

Jag ska göra en plansh om "nine-eleven".

Håll tummarna för mig att det blir bra!!

Bild tagen med webcamen, på min engellska bok.

    

Av sosilol - 3 november 2011 12:00

hej!!  


Vet inte om jag skrivit att jag älskar hundar, men det gör jag iaf.

Här är mina favoritraser:

Golden retriver

Svensk lapphund

labrador

sist men inte minst beagle

 

Av sosilol - 3 november 2011 09:34

haj på daj!!  


Dagens tumme upp går till min kamera.   Den är liten och behändig. Röd och fin är den också.

Den har bra inställningar och kan ta fina bilder. Det ändå som saknas är bättre zoom den har bara 5x zoom. fast det duger.

Har tyvär ingen bild på min kamera men den likanar den här kameran, bild tagen från google.

 


Av sosilol - 3 november 2011 08:58

Heej!  


Det här kommer bli lätt att skriva! Jag är ju ganska bra på att vara negativ, men jag har blivit bättre på att se det possitiva före det negativa.

Jag behöver träna lite på min sits, mina tår sticker rakt ut och det är ju inte bra. Men det håller jag på att träna på. Jag behöver också ha knäna itill sadeln men det kommer automatiskt om jag tar in tårna. Tummarna ska också peka uppåt, inte åt sidan.

Ställningen är ju också en träna mera sak men den kommer nog med tiden, övning ger färdighet:)


På den här bilden anar man mina utåtstickande tår.

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards