sosilol

Alla inlägg den 7 november 2011

Av sosilol - 7 november 2011 15:17

Heej!!  


Gud vad hemst att en häst bara ramlar ihop och dör och inte vilken häst som helst utan en världsstjärna!!!  

Hickstead ramlade ihop efter sin ritt och man tror nu att det var ett hjärtfel, hickstead blev 15 år.

Stackars Eric, som ägde hästen. licka här om ni vill se en video på detta.

SvD skrev bara en fjutte text om detta medans det var fyra hela sidor fotboll!!  Fast Dn skrev mer om det men det är alltid massa fotboll!:(

Snyft:'(


 


Av sosilol - 7 november 2011 14:27

 

                


My love!!<33


 

Av sosilol - 7 november 2011 13:41

Hejhop!!  


Nu ska jag ta och göra mig lite lunch!!

Jag ska gör en liten pasta sallad med lite majs, köttbullar m.m

Jag älskar att laga mat, särskilt då man är hemma själv och har helt fria händer!

Mina favoriter att laga är:

Pasta

Pannkakor

och olika grytor, eftersom då får man röra så mycket:P


 

Av sosilol - 7 november 2011 12:50

Hejsan!!  


Ligger här och kollar på gamla avsnitt av ponnyakuten, tycker dom är rysligt bra och faktiskt lärorika!

Har sett 2½ program nu och ska se klart det här nu sedan ska jag te lunch och göra lite mera läxor.

Tobbe e så grym!


 

Av sosilol - 7 november 2011 10:06

Heej!!  


Nu är det lite matte som gäller, om man är hemma måste man jobba igen.

Jag behöver bara jobba dom tal som jag tycker är kluriga (dvs typ inga) + alla läs tal så att jag snabbare ska komma framåt:)


 

Av sosilol - 7 november 2011 09:10

 

God margon alla glada!!  

 

Idag är det måndag och egentligen skola men det är så att jag fortfarande är lite hänig, hade pytte lite feber igår också så jag valde att stanna hemma och vila upp mig. Hoppas att jaag mår bätter imorgon:)

Idag missar jag NO, SO, engelska, idrott och matte. Och idag är min mentor Kristina tillbaka också, tror jag, för hon var sjukskriven fram till höstlovet. Nu väntar lite plugg, jippi!

That's true, i love you!<3


 

 


 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards