sosilol

Alla inlägg den 6 november 2011

Av sosilol - 6 november 2011 16:58

Heej!!  


Nu ska jag dyka ner i lite engelska pch kemi!! Vi har kemi prov på tisdag så nu gäller plugga, plugga, plugga!!

Och vi skall också ha lämnat in våran engelska plansh på tisdag så den tänkte jag också göra klart nu!

Måste plugga nu!!


 

Av sosilol - 6 november 2011 14:41

Hejsan!!  


Jag tycker att jag är ganska bra på att passa tider och det är ju bra, jag är också ganska bra på att planera och vara nogrann. Det tycker jag är väldigt viktigt, framför allt att planera. Jag gör alltid ett litet "tidsschema" när jag har ont om tid.

Men om vi nu ska prata om själva ridningen så är jag bra på att trycka ner hälarna:) Har alltid ridit med hälarna neråt:)

 

    

Av sosilol - 6 november 2011 14:32

Heej!!  


Hittade det här testet på en del andra bloggar och tänkte testa:)


Är du en riktig tjej?? (vadå riktig??)
[x] Du har fler än 5 nagellack.
[] Du har en parfym som kostade mer än 500.(vet inte vad mina kostade)
[x] Du har lösnaglar/ haft
[x] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på mobilen
[x] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.
[] När du var liten ville du vara en prinsessa.
[x] Du brukar gå på stan med din mamma.
[] Du har haft rosa på ditt rum.
[] Du har färgat håret
[x] Du har slingat håret (när jag var liten)
[] Du har alltid din mobil med dig.
[] Du dansar vilt när du är ensam hemma
[] Du går nästan aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan
[x] Du älskar att gå till frisören.
[/] Du solar hellre än att bada.


DU ÄLSKAR:


[x] Skor
[] Färgen rosa.
[x] Shopping
[] Dekorationer
[/] Speglar
[] Skolan
[] Delfiner
[] Disneyfilmer
[] Ljus
[x] Blommor
[] Mjukisdjur (fast då jag var liten så ÄLSKADE jag dem)


Shoppar/shoppat på:


[x] MQ
[] Kompaniet
[] Victoria's secret
[x] H&M
[] Aima
[] New Yorker
[x] Gina Tricot
[x] NK
[] Top Shop
[x] JC
[x] BIK BOK
[x] Kappahl
[x] CUBUS
[] Sisters
[] ida, josefine
[] bh-butiken lindex


DU SÄGER OFTA:


[] Whatever
[x] Oh my god (omg)
[x] Venneh
[] Cute
[] Hot
[x]Typ
[x] Visst
[/] Säkert
[/] Ursäkta?
[x] Ofta
[] Daaah
[] LOL
[/] Jaha


LÄSER:


[] Frida
[] Cosmopolitan
[] Glamour
[] Elle
[] Gogirl
[] Bravo
[] Julia
[] Wendy
[] Bravo girl
[] Star Flash
[] OKEJ


DU GILLAR DESSA FILMER:


[] Elizabetown
[] Eva och Adam
[] Freaky Friday
[x] Twilight/New Moon/Eclipse
[] Walk To Remember
[] Remember me
[] Where The Heart Is
[] Just My luck
[] John Tucker Must Die
[] The holiday
[] Girls United
[] How To Lose A Guy In 10 Days
[] Hannah montana the movie
[] In time
[] Knowing


DU BRUKAR KOLLA PÅ:


[] Lost
[] Top modell
[] Project Runway
[] Desperate Housewives
[] The Simple Life
[] Men In Trees
[] 8th & Ocean
[] The OC
[] Laguna Beach/The Hills
[] Nip/Tuck
[] Gilmore Girls
[] One Three Hill
[] Heroes
[x] Idol


0-15 du är kille
16-25 killtjej
26-35 vanlig tjej
36-44 fjortis varning?
45-69 kanske bitchig brud?
70-94 värsta fjortisen ever


Fick "vanlig tjej"  vet inte riktigt vad dom menar med vanlig... Alla är ju som dom är och det är ju bra!!

Va dig själv,det finns redan andra!!


 

Av sosilol - 6 november 2011 08:52

Heej!!  


Är jätte ledsen för att jag inte skrev ett ända inlägg igår!! Jag är nämligen sjuk;(

Jag hade jätte ont i både hals och huvud, jag hade också feber  

Jag skulle också haft stallet igår men snälla Ellen och Sofia gjorde det istället.

Igår sov jag till klockan 12!! Jag som egentligen är morgon pigg. Sedan tillbringade jag hela dagen i sängen.

Idag är det lite bättre men inte helt bra jag har fortfarande feber och ont i huvudet och halsen.

Hittade denna lilla bild på google.

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards