sosilol

Alla inlägg den 12 november 2011

Av sosilol - 12 november 2011 17:00

Heej!!  


Nu ska jag städa TinTins bur så att han får det rent och fint:)

Han har gnagt sönder en kartongbit så allt ligger lite överallt och så stinker det lite så det är nog dags nu!

Hans hemgjorde kartongspån  

    

Av sosilol - 12 november 2011 16:02

Heej!!  


nu är det betsämt att Estelle och Ellen ska komma vid 6 och då äter vi middag och sedan kolar vi på Eclipse:)

Nu väntar lite plugg!!


 

Av sosilol - 12 november 2011 16:00

Tjo breee!!


Dett har jag på mig idag:


Muppbild:

Linne: H%M

Kofta: H&M

Byxor: Cubus


 

Min hand ser jätte missbiladad ut!! Men det visar iaf mina röda naglar...  

 

Av sosilol - 12 november 2011 15:01

Heej!!  


Idag hade jag egentligen helt andra planer!!

Jag skulle egentligen inte sovit över hos Ellen men det var ingen hemma hos mig och ingen hemma hos henne, so why not, occh så tog vi med oss Estelle.

Egentligen skulle jag åkte till centrum för att köpa skor och sedan skulle jag vara med sandra.

Men Sandra fick masa grejer hon behövde göra och mamma hade redan fixat skor så nu kan jag göra läxor och sedan kmr förhoppningsvis Ellen och Estelle hit ikväll så ska vi se eclipse  

Skorna

    

Av sosilol - 12 november 2011 14:47

Heej!!  


Det är anledningen till att jag inte bloggat:( Jag och Estelle har sovit över hos Ellen.

Vi åt pizza och kollade på twilight. Det var riktigt kul kan jag säga. Vi kolade på 1 och 2 och i kväll blir det trean, troligtvis.

I morse vaknade vi vid tio och gick ner och gjorde pannkakor till frukost sedan har vi hållt på med Ellens undulat. Vi städade hans bur och sedan åkte jag hem, åt lunch, dushade och städade badrummet. Nu ska jag göra läxor.

 


Av sosilol - 12 november 2011 13:04

Heej!!  


Sorry för att jag inte skrivit något,  förklaring och fler inlägg kommer senare!!Sorry!! 

 


   

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards