sosilol

Alla inlägg under november 2011

Av sosilol - 21 november 2011 15:54

Heej!!


Jag ville bara skriva att jag ÄLSKAR alla tjejer i min klass!!<33

Ni är bara bäst, snälla och glada allihopa!

Det är lite konstigt men jag längtar till skolan under helgen för att få träffa alla fina vänner!!


6N1!!<33

 

Av sosilol - 21 november 2011 15:49

Heej!!


Nu ska jag få skjuss till stallet. Idag är det hoppning som vanlogt på måndagar. Och förra gången ramlade jag av så idag har jag bakat muffins som jag ska ha med!

Hoppas att vi hoppar någon liten bana och jag vill verkligen ha Sinpan!!!!!!!!!!!! Vill jävlas med henne igen och vinna igen men den här gången sitta kvar!!

Sedan är det scouter och idag är det målning som gäller så det är på med fulkläderna igen:(

Har haft en bra dag idag i skolan fick högsta betyg på No provet och så hade vi jumpa och det är ju kul!

Hoppas jag hinner göra något åt esp idag också!!


    

Av sosilol - 21 november 2011 13:30

Haloj!!


Tänkte ta ett sådant inlägg nu:


Vad som aldrig får hända inom ridningen och stallet är att Especial blir alvarligt skadad! Det är i alla fall väldigt viktigt för mig nu, men man vet ju aldrig i framtiden kankse jag får en ny favorit! Sen skulle det vara hemskt om någon av mina fina vänner sklle lägga va helt!

En annan sak som inte får hända är att jag blir rdd för hästar men det har jag aldrig varit och kommer förhoppningsvis aldrig bli!!

    

Av sosilol - 21 november 2011 11:00

Hej! 


Måndag- skola, läxor,hoppning, scouter 

Tisdag- skola, läxor/stallet

Onsdag- skola, stallet

Torsdag- mentorsdag, stallet

Fredag- skola, skolbio, ridning

Lördag- brunch med vänner, stockholm horseshow

Söndag- No plans! eventuelt bio


Längtar!!

 

Av sosilol - 21 november 2011 07:24

Hejsvejs! 


Nu är det en hel skolvecka framför mig!!Wohooo!! Okej det känns lagom kul att helgen är slut men att sluta tidigt, ha ridning sedan scouter har gjort måndag till en bra dag!  Tisdagar är nog värst.

Men idag börjar vi 8.25 med NO. Idag tror jag att jag får mitt provresultat.

Sedan har vi en jätte kort So lektion, sedan engelska och sedan lunch! Det kommer säkert bli kyckling bara för att jag har ätit kycking tre mål i rad nu!!

Efter lunchen är det idrott. Hoppas vi kör någon kul lek 

Sist på dagen har vi matte och vi ska jobba vidare med excel, sedan slutar vi 14.05

Då cyklar jag hem, gör läxor och sedan åkre jag till stallet och hoppningen. Idag har jag med mig muffins eftersom jag ramlade av förra gången:)

Sedan är det scouter och då ska vi måla.

  

Mina och Ellens muffinsar från i sommras!

 

Av sosilol - 20 november 2011 20:02

Hejsan!  


Japp nu ska jag ner och kola på lite Tv:) Nämligen ponnyakuten ocg så det blir nog inga fler inlägg idag:(

Jag har haft en bra helg med mycket film och vänner:)

 


Av sosilol - 20 november 2011 19:59

Japp:) Nu är det dags för en ny!

Frågan är:


HUR GAMMAL ÄR DU???:)


Så det är bara att rösta!

 

Av sosilol - 20 november 2011 18:10

Här är resultaten fån förra omröstningen: 


Gul       0%

Turkos    14.3%

Blå       0%

Rosa      0%

Ljus Blå  28.6%

Orange    14.3%

Grön      0%

Svart     14.3%

Lila      0%

Guld      0%

Silver    0%

Röd       14.3%

Ljus grön 14.3%


Japp det var reslutatet det och snart kommer det en ny fråga!!:)

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards