sosilol

Alla inlägg under november 2011

Av sosilol - 15 november 2011 15:47

Heej!!  


här är lite mer om hoppningen igår:

Vi skulle hoppa en kombination typ:) Först ett vanligt räcke och efter det red vi rakt fram en bit, sen skulle man vända in på en volt med en bom i mitten av volten sen rida rakt fram och hoppa ett hinder:) iaf på första hindrett så ville inte Sinpan hoppa, hon vände bara förbi typ två gånger sen tredje gången så red hon också förbi men då sa Elin att jag skulle rida tillbaka till hindret och banka till henne tills hon hoppade det, hon gick åt sidan och jag svängde in henne framför hindret men hon svängde bort. Sinpan ville verkligen inte och bara backa, men sen så hoppa hon till slut och det ända jag såg var hennes mankan i mitt face och nästa sekund stod jag bokom hindet med Sinpan i handen:) Hindret kanske 40cm men Sinpan hoppa typ 100cm sa Elin:) Alla andra sa att jag hade gjort en volt och sedan landat, jag gjrde som tur var inte illa mig men jag slog i näsan i hennes man:/

Nu är jag suuuuuuuuuper taggad på att hoppa henne på fredag!!

sinpan och tabitha på KM:)

 

Av sosilol - 15 november 2011 15:16

Heej!!  


Såg att det blev elva års gräns på breaking dawn part 1!!! Så tur att det inte blev framton för jag är ju bara tolv:(

Vill verkligen se den!!

 

Av sosilol - 15 november 2011 07:46

Heej!!  


Igår på hoppningen så ramlade jag av!! Första gången på tre år!!

Det var jätte kul, jag beskriver mer sedan.

På scouterna pysslade vi med några tomtar som var omöjliga!!

Nu måste jag till skolan! Skriver mer i eftermiddag.

 

TinTin fick nya leksaker igår:)

 

Av sosilol - 14 november 2011 15:31

Hej!! 


Japp, nu sitter jag och pluggar för att kunna komma till stallet:) Idag är det hoppning!!

Vi har matte och fysik tills imorn och engelska-prov på onsdag, till på fredag har vi franskan också. Jobbig vecka!! Men det finns najs veckorr utan läxor och prov också:)

NU måste jag jobba vidare!


 

    

Av sosilol - 14 november 2011 11:00

Heej!!  


Jag kör som väldigt många andra wordfeud:) Det är faktikst riktigt roligt.

Ibland får man in riktigt bra ord som igår fick jag 63 poäng för dyr:)

Adda mig gärna jag heter "sigrid<3"  

 

Av sosilol - 14 november 2011 08:30

Heej!!


Japp nu sitter jag på ett kemiprov och kämpar, dettta är tidsinställt:)

Hoppas att jag klarar det...  

Vi ska kunna tre sådanna symboler, fast jag valde inte döskallen för jag suger på att rita döskallarX)

 

Av sosilol - 14 november 2011 07:25

Heej!!  


Sitter fatiskt och lyssnar på monday morning, så passande:)

Idag är det ju som sagt måndag och jag börjar dagen med No och Kemi-prov:S Tror det kommer gå bra för då jag gick igenom kunde jag allt.

Sedan har vi SO och sedan engelska. efter engelskan har vi lunch, hoppas det blir något

gott(inte så troligt). Efter lunchen så har vi idrottoch jag tror vi ska köra indiansmyg, hihi

Sist på dagen så har vi matte.

Sedan åker jag hem och äter mellis och pluggar sedan så åker jag till stallet  

Hoppas att jag får hoppa Sara, är riktigt sugen på henne:)

Efter hoppningen är det direkt till scouterna.

 

Av sosilol - 13 november 2011 20:24

Haloj!!


Nu väntar ponnyakuten, jag vet att den redan gått men jag har spelat in, för nu har jag gjort läxor och ätit mat:)

Blir nog inga fler inlägg idag så god natt everybody!


 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards