sosilol

Alla inlägg under november 2011

Av sosilol - 20 november 2011 17:38

Haloj!!


Nu är jag hemma efter 24 timmar hos Sandra!:)

Nu ska jag dusha men skriver mer sen!

Filmen var bra:)

 

Av sosilol - 20 november 2011 11:00

Heej!!


Godmorgon alla trevliga människor!

Nu är jag hemma hos Sandra! idag ska vi se på bio!!

Är riktigt sugen på att se twilight också!!  Men det blir ngn annan gång.


 


Av sosilol - 19 november 2011 16:34

Hejsan!!


Som rubriken säger så åker jag till sandra nu! Kul!!

Vi ska kolla på film, äta mat och ha det bara najs!! 

Kommer tyvär inte kunna uppdatera blggen något vidare för imorn gör vi något trevligt på dagen och sedan vid tre så går vi på bio!:)

Hinner kanske göra ett tidsinställt men annars mer från mig imorgon kväll!

Sandra Ström

Sandra <33

 

Av sosilol - 19 november 2011 10:58

Heej!!


Nu hjälper jag till med att fixa ett roligt kalas ått min brorsa! med Mario tema.

Vi har gjort balonger och placeringen. Snart kommer mina fina vänner ner till mig för tt göra julpyntsplansh.

Mina fina vänner<3

 

Av sosilol - 19 november 2011 08:54

Heej!! 


Här är ett litet schema över min dag idag!


07.30- Vaknar och ligger och läser

08.00- Går upp och sätter mig vid datorn

09.00- Äter frukost, fixar iordning kig, bäddar sängen mm

10.00- Lite allt möjlig:)

11.30- Ellen och Estelle kommer hit för att göra en plansh om julpyntningen

13.00- Jag hjälper mamma och pappa med min lillebrors  kalas förberedelser

14.00- Brorsans kalsa börjar

16.00- Alla har åkt hem och jag packar inför kvällen

16.30- Jag åker hem till Sandra! För att sova över.

 

 

Av sosilol - 19 november 2011 08:48

Hejhopp!!


Igår var det ridning och vi red markarbete! Vi red för Alex för Elin var inte hemma. Men jag tycker det är jätte kul att rida för Alex ibland!! Det är kul att rida för olika personer.

Men jag hade Jompa och jag blev nöjd med passet.

Vi började med att rida fram och tränade på attt verkligen ställa igenom, vilket jag behöver träna på.

Alex sa åt mig att ha mer kontakt på ytter sidan i volterna för att han ska ha något att ta stöd mot när han sänker huvudet. Sedan var det galopp! Han var jäääääääätte duktig och hade verkligen bjudning!! Super duktig var han!

Sedan började vi med markarbetet, vi skulle rida ut i hörnen men sedan skulle vi rida in på kvartslinjen och där låg det fyra bommar:) Man skulle träna på att ställa i svängarna!

Jag blev nöjd mad hela passet men framför allt galoppen!! Det jag skulle kunna göra bättre varatt inte glappa på ytter tygeln i voterna och svängrana.

Sedan så fodrade vi och åkte hem...

Jag och Jompa på KM i hoppning!:)

 


Av sosilol - 18 november 2011 20:50

Idol nu!!

 

Av sosilol - 18 november 2011 07:22

Hejsan!!  


Är så avundsjuk på Ellen och Estelle som båda är lediga idag!!!

Men jag måste gå till skolan några timmar:(

Idag börjar vi med jätte lång svenska sedan så blir det slöjd. Idag blir jag kanske klar med min fågel!!

Sist men inte minst så har vi franska coh sedan slutar vi:)

Sedan åker jag till stallet!!

 

Wihoooo, ridning idag!!

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards