sosilol

Alla inlägg under november 2011

Av sosilol - 17 november 2011 20:21

Tjobrääää!   


Idag började vi med matte och jag han klart med mina excel övningar Jag fick också börja lära Axel hur man gjorde:) Kompliserat att förklara då man precis lärt sig själv!

Sedan var det bild och vi fick designa egna tablettaskar och det var jätte kul!!

Till lunch fick vi fiskpannetter med mos.

Efter lunch var det teknik och jag blev klar med min lödgrej och har nu börjat med en till lödövning.

Sedan var det No och vi jobbade med vikt och volym, typ matte haha.

Sist men inte minst så en timmas SO med läxförhör, tror det gick okej som vanligt!

Sedan åkte vi till stallet och Sandra fick rida Sinpan och det såg jätte bra ut!!  

Nu har jag ätit mat och ska fixa lite...

 


 

Av sosilol - 17 november 2011 19:38

Heej!!  


Nu ska jag göra franska med mamma<3 så jag bloggar mer om dagen senare!!

Har iaf haft en bra dag!!

Blomma...


 

Av sosilol - 17 november 2011 12:00

Heej!!


Sitter på lunch nu ochäter med mina glada vänner:)

Nu har vi precis haft bild ch det var kul, som vanligt!!

Snart är det Teknik och vi ska fortsätta löda.

Skriver kanske inte mer idag för jag oc Sandra ska kanske Me Wilma efter Sandras ridning:)

    

Av sosilol - 17 november 2011 08:26

hej!  


Idag är det torsdag om det är någon som undrar:)

Jag börjar med matte ch är riktigt taggad på att jobba med excell! Sedan är det bild, hoppas Linda är tillbaka! Isåfall ska vi börja med en ny bild idag.

Sedan är det lunch och efter lunchen är det Teknik sedan No. Hoppas jag får provresultatet!

Sist på dagen är det So och vi ska ha förhör på vatten och olja...

Sedan drar jag och Sandra till stallet! Hoppas hon får rida någon najs!

Snart ska jag till skolan men först ska jag gosa lite med TinTin:)

 

 


Av sosilol - 17 november 2011 07:41

Hejsanpådejsan!!


Tänkte berätta om min gårdag:

Jag gick till skolan som vanligt och började dagen med gympa och en gammal hederlig indiansmyg:) Jag var med Ilya och han  typ fuskade:/

Sedan så hade vi en konstig svenska lektion eftersom alla sprang iväg och tog sprutan. Sedan så var det pannkakor till lunch!!  

Efter lunch så var det franska och vi gick igenom ett nytt kapitel. Sedan var det engelskaprov:S Men jag tror det gick okej iaf:)

Sedan var dedt matte och jag och Carro och några till fick sitta i mattedatarummet och jobba med excell:) I början fattade man ingenting men nu r det jätte kul!!

Sist på dagen hade vi klassråd och då lekte vi lite friends lekar.

Sedan cyklade jag till stallet och gjorde det vanliga:) Fast sedan stannade jag kvar och kolade på hoppträningen:)

 

 


Av sosilol - 16 november 2011 20:40

Haloj!!Sitter på väg hem från hoppträningen och då jag kommer hem så hinner jar inte blogga:-( Mer från mig imorn!/Sigrid

Av sosilol - 16 november 2011 07:35

Heej!!  


Idag smäller det, idag är det engelskaprov!

men först har vi idrott och sedan svenska, under svenskan ska vi ta spruta:/

Sedan är det franska och sedan är det då engelskaprov.

Efter ebgelskan har vi matte och klassråd i slutet av dagen.

Sedan åker jag till stallet  

Hopas du mår bättre snart!!


Ha en bra dag!

 

Av sosilol - 15 november 2011 19:30

Heej!!  


Nu kommer ett litet kort inlägg för  sen måste jag plugga som bara den!!!

Har engelskaprov imorgon med dumma glosor så dom måste jag träna på och så har vi franska glosr också och dom är ännu svårare:(

Så nu måste jag plugga!!

 

Va nere hos min fyrbentra vän en kortis idag:)

 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards