sosilol

Alla inlägg den 3 september 2011

Av sosilol - 3 september 2011 22:00

Hallå!!

Har fixat lite ny design på bloggen  

Kommer kanske en ny header senare, tar ett tag att göra en man blir nöjd med  

Har också fixat nya kategorier men har dock inte fixat något inlägg till dem:-/


Komentera gärna och säg vad du tycker:-P


//Siggan  

Av sosilol - 3 september 2011 20:43

Hej!! 


Som rubriken säger har jag haft en ganska full dag som började med lite TinTin time 

Jag fick faktisk några okej bilder:

 

 

 oskarp :-/

  Mörk:-(  


Sedan bar det av mot loppisen 

Först kom det massor med kunder, sen blev det dött :-X, sen kom det kunder igen. Skumt. 

Jag gjorde några fynd tex present till mamma och pappa

och lite Spa produkter (ej begagnade)  

När vi var hemma gjorde jag ett fot bad med fot fix till min lillebror:-) Gillar faktiskt fotvård:-) Fast inte på äckliga gubbar Sedan var det kvällsmat och nu sitter jag här:-)


/Sigrid  


  

Av sosilol - 3 september 2011 08:39

  God morgon!!


Idag är det en ny dag nämligen 3/9!!!

En kompis i skolan fyller 12 år idag, Grattis!! 


Idag ska jag själv på loppis!! Den skulle igentligen vara förra helgen men den blev instängd  Så jag passade på att jobba i stallet och käna lite pengar:)


Sedan ska jag också tillbringa lite tid med min lilla sötnos TinTin:-)

Han ska få motionera lite och så ska vi göra lite trix

Kanske kommer några bilder sen:-D

En liten bild från klassresan i femman, saknar er så klass 5B!!!   


//Sigrid  



Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards