sosilol

Alla inlägg den 29 september 2011

Av sosilol - 29 september 2011 19:55

Hejsan!! 


Idag hade vi som sagt sov morgon och den ägnade jag till historian...

Vi har prov nästa torsdag fredag..:( Men det är inte så svåra grejer.

Vi började dagen med matte och det var inge märkvärdigt med det.

Sedan hade vi bild!! Vi jobbade vidare med händerna och jag beslutade att jag skulle ha en prickig och en rutig hand

Sedan hade vi också teknik och no! På NOn tog vi något brännarkörkort typ:/

Vi sltade dagen med en timma SO och genomgång iför provet som blev flyttat tillfredag!! Skönt mera tid, dåligt att vi missar svenska...


haha det är jag...XD


Sedan åkte vi till stallet och där så smörjde jag först till Esp sedan så borstade jag och Alex Sara, hon såg ut som en ler pöl!!!   

Sedan så gjorde vi vatten och kolade på hoppningen:)

Sedan var det hennes tur att hoppa upp på Macke ocg rida!!

Då så borstade jag Especial och när jag var klar, precis lägligt för då skulle dem börja hoppa, så gick jag ut och satte mig för att smörja och titta på lektionen:)

Efter det så fodrade vi sedan fick vi sjuss av Alex pappa:))))


Nu har jag ätit mat, bakat och nu gör jag läxor:)


 

Av sosilol - 29 september 2011 08:17

Hej!!


Det är en ganska skön tanke att i vanliga fall hade jag varit i skolan nu men nu är det sovmorgon!! 

Idag harvi ett långt matte pass direkt på morgonen, det kan vara lite jobbigt men ändå skönt för då har man det gjort sen när man är trött på eftermiddagen:)

Efter matten är det bild! vi ska jobba vidare med våra händer..:)

Idag har vi också So,teknik och no!!


Nu väntar hiostorian!!  


   

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards