sosilol

Alla inlägg den 20 september 2011

Av sosilol - 20 september 2011 19:55

Hej!!


Har en glad nyhet: jag mår bättre och kan åka till skolan i morgon:)!!

Och efter det till stallet 


Det var nog att jag duschade ansiktet i iskallt vatten, rörde lite på mig, gjorde lite läxor och tog en halstableett sonm fick mig att må bättre!!:)

Läxorna fick mig att må bättre på det sättet att jag började tänka klart igen!! om ni undrade:)

Då mormor och morfar kom så fikade vi först sedan kördee jag och mina bröder monopolmedan mamma vuxenpratade med mm och mf:)

Sedan ville mormor kolla i alla mina böcker och jag hängde med och visade så gott det gick i min lilla huvudvärk:(

Sedan var det kvällsmat viåt lax med matvete sallad;) I like matvete!!

Till efterrätt blev det nån katrinplommonsak men jag tog en glass, haha jag är som ett små bran när det gäller mat!!xD


 

En bild jag gillar:)

   

Av sosilol - 20 september 2011 14:58

Haloj!!    


Jag har fortfarande ont i huvudet och i halsen men nu får jag vakna till för nu kommer morfar och mormor snart:) Då lär jag göra lite mer än det jag gör nu dvs. läxor,bloggar och smsar med några kompisar:)

Nu väntar matten...


   


Av sosilol - 20 september 2011 11:45

Heej!!  


Har tidigare gjort ett inlägg om vilka bloggarjag läser och gillar!!

Här kommer ett till väldigt likt inlägg men med fler bloggar och längre beskrivning:)


ponnyprinzarna.blogg.se -  Detta är en häst blogg som jag gillar JÄTTE mycket, det är två tjejer med varsin ponny som bloggar, det är bra uppdatering och bra variation på inläggen 


vigganusek.wordpress.com  - Detta är USEKs blogg som jag nog snart kanske gör något inlägg i :) Det är bara det artt jag inte har lösenordet... Iaf så handlar den härbloghgen lite om vad somhänder i stallet, tävlingar, aktiviteter mm.


quinza.blogg.se - min kusins blogg som typ handlar om hennes liv..


pandraaa.bloggplatsen.se  - min bästis blogg om hennes liv, djur och skolan..:)


elmaz.bloggplatsen.se - Två kompisar jag träffade på karlshem haren blogg tilsammans, mest om hästar:)


Nu vet ni vad jag läser för bloggar  

 

Kände att det behövdes en bild å sdet fick bli den här...


 


Av sosilol - 20 september 2011 10:35

Heej!!  


Vad säg nu???

  Bättre va!!



 

:(

Av sosilol - 20 september 2011 08:58

Hej alla!!  


Imorse vaknade jag med huvudvärk och ont i halsen   Jag bestämde mig för att gå till skolan ändå..

Sen blev det värre och jag beslutade att stanna hemma då blir det tvär inget besök i stallet idag;(

Sedan dess har jag läst lite sedansomnade jag och sov till nu:) SKÖNT!! Nu är det lite bättre i huvudet också  !


Ja så idag ska jag inte göra så mky mer än att vilaoch lite

skolarbete:( inte så intresant dag...

Sedan i kväll kmr mrfar och mormor:)


 

(Ska fixa färgen nu!)

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards