sosilol

Alla inlägg den 14 september 2011

Av sosilol - 14 september 2011 20:54


         God natt alla!!

            

Hinner inte skriva mer idag, nu ska jag göra läxor sen sova..:)


/Sigrid:D

Av sosilol - 14 september 2011 18:55

Hej alla glada läsare!!! 


Idag hade jag som sagt skoljogg men det var inte så mycket till skoljogg. Vi sprang först  typ bara en kilometer sedan var det sammarbets övnngar:)

Det var typ som en liten tävling och vår klass vann 

Sedan var det lucnh och jag åt jätte god coscos:)

På eftermiddagen så var det tipspromenad men riktigt konstiga frågor 

Sedan slutade vi typ 1:) Och jag skulle inte till Estelle fören halv 3 så jag var lite med några kompisar i klassen sen så åkte jag till Estelle.)

Hon visade mig lite på hennes skola sedan åkte vi till stallet:)

I stallet så gjorde jag allt på både esp och sara:)

Och så smörjde jag lite olika prylar också:)

Sen  fick jag sälskap hem med Sofia!! Så skönt att inte behöva cykla själv!   

Nu sitter jag här och har ätit middag. Ska dusha nu och sedan lite läxor:( kanske ett till inlägg senare, kanske:)


/Sigrid  

Av sosilol - 14 september 2011 09:00

Hej alla där utei regnet..


Nu ösregnar det hemma hos mig och vi som ska vara ute hela

dagen:(

Visst regn gör inte såååå mkt men det skulle vara bättre med skinande sol 

 


Men det är väll bara att göra som gubben på bilden - sätta på sig regn jacka och ta ett paraply:)


/Sigrid  

Av sosilol - 14 september 2011 08:03

Hej alla glada!! 


Idag är det skoljoggen fast vi ska typ göra samarbetsövningar med lite springning och så:)

Det ska nog bli riktigt roligt, skönt att inte ha några lektioner, tyvär missar jag franskan 

Vi börjar kl 9 och slutar kl 2 så det är ju en mycket kortare dag!!:) 

Ja.. sen efter skolan ska jag till stallet som vanligt den här gången åker jag vi Estelle och hämtar upp henne:)


 

En bild på sötis från i somras!!<33

/Sigrid  

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards