sosilol

Alla inlägg den 19 september 2011

Av sosilol - 19 september 2011 15:04

Hej!!  


Ledsen att jag inte blogga i morse men jag har ganska fullt upp nu men ni kan nog räkna med minst ett inägg om dagen:)

Nu  har jag varit i skolan utan Alex  hon var nämligen sjuk:(

Det ösregnade i morse och jag ble inte så sugen på att åka på utflykt men det blev en bra utflykt ändå. Vi skulle leta efter smådjur som lever i vatten och vi hittade iglar, maskar, ägg, trollsländelarver mm:)

Sedan åkte vi tilbaka och hade SO vi snackade om vad historia är och betyder typ. På engelskan jobbade vi gramatik hela passet, jag gillar gramatik 

Till lunch fick vi fisk:( uhhh!! sedan var det idrott:) Dageen avlutades med matte!! Och det glada beskedet att jag bara behöver räkna halva matte läxan!!:)


Nu ska jag äta mellis, göra lote läxor och cykla till stallet och hoppning!!:)

Vill kanske ha Candy, han var ju så nice!!   

Sedan efter är det scouter och eldning:)


 

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards