sosilol

Alla inlägg den 13 september 2011

Av sosilol - 13 september 2011 20:45

Hej!!  


Nu är jag barnvakt igen:) Det är alltid bra att känalite pengar och när man ändå är hemma så..

dag hade han lite problem med att somna men nu sover han och snart kommer nog mamma:)


Under min lilla vistelse hemma har jag hunnit sy minikompis,  hålla på meed TinTin lite läxor, blogga, läsa mm 

Sedan åt vi kvällsmat, korv med mos:)

Sedan tittade jag på bolibompa med honom (hans idé för er som inte förstår det) 

Sedan var det bara att röra sig nära honom tills han somnade för ungefär tio minuter sedan Det var faktiks ganska jobbigt och så skulle mellanbrorsan ha mellis efter sin fotboll (nu på kvällen)

så jag hade fullt upp!

Imorgon har vi sovmorgon till nio!!! Sedan har vi skoljogg och slutar typ kl 2!!  Najs!!


Men God natt bloggen!!   


/Sigrid (favorit i repris:) 

Av sosilol - 13 september 2011 15:14

Hej!!

Idag hade vi fyra prov!!! och jag överlevde 

Som tur var så ar inga oförberädda och jag han plugga till alla:)

Först såhade vi matte prov och det gick ganska bar tror jag:) Sedan vardet No och no prov om typ bakterieroch virus, jag fick alla rätt:D

Sedan hade vi svenska den ända provfria lektionen idag!!

Efter svenskan så var det So och prov på alla länder och huvudstäder, jag tror det gick bra!! Satte faktiskt ett namn i varje ruta sen får vi se om det var rätt namn...

Sist men inte minst så var det engelska och ett litet glosprov:)

Jag fick 10/11 så jag blev nöjd men engelska läraren sa "du kan bättre":(


Ska kanske till stallet snart får se hur det blir:/

Sen ska jag ju vara barnvakt ikväll:)


/Sigrid  

Av sosilol - 13 september 2011 07:50

Hej!!


Mitt nätverk har inte funkat på hela morgonen men äntligen!!:)


Lite om igår:

Jag gjorde iordning Especial åt tjejen som skulle ha honom innan mig jag hade ofc på  mina gröna saker:)

När hon hade hoppat honom lektionen innan så hoppade jag upp. Especial var exta pigg eftersom att han hoppat lektionen innan i början gick det inte så bra och i galopp så sköt han ut bogen:(

Men när vi började hoppa så gick det bättre och det sltade med att vi hoppade 75 utan några större tempo problem så jag är jätte nöjd!!!:)

Efteråt så smörjde jag mitt ioch hans träns, mina chaps, mina skor och så borstade jag schabraken:)

Tillsist cuklade jag hem och åt lasagne!!


/Sigrid  

Av sosilol - 13 september 2011 07:45

Hej alla!!!:)


Nu ska jag snart till korsningen (som vanligt) för att möta... vem??... Alex!!!! Vilken överaskning!:)

Idag har vi ett jääääätte långt SO pass men igår var son inte så hemsk så vi får väll hoppas!!

Idag har vi också jätte långt svenska pass och det är ju kul!!:D


När vi slutar så cyklar jag hem och äter mellis och sedan ska jag åka till stallet:)

/Sigrid

Presentation


Hejsan, jag heter Sigrid och det är jag som bloggar här!
Jag kommer blogga om lite allt möjligt som inträffar i mitt liv;)
Mest hästar, skola, kompisar och fritid!
Kul att du titta in!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Omröstning

Vad har ni gjort på sportlovet?
 Åkt skidor
 Varit hos släktingar
 På läger
 Gått på fritids
 Slappat
 Med vänner
 Åkt utomlands

Gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

    

 

        

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards